Langer doorwerken

• Fransmaster

Ik was eigenlijk van plan om op mijn 65 lekker op mijn ouwe dag in Thailand te gaan wonen en lekker te genieten van mijn welverdiende AOW-uitkering, lees net dat ik mischien wel eens 5 jaar langer moet tenzij ik niet sterf van tevoren.

http://www.nu.nl/economie/1880219/pensioenleeftijd-niet-heilig-bij-van-der-hoeven.html

Maar goed je weet wat er op het tegeltje aan de wand van het toilet geschreven staat:

Wie niet steelt of erft, zal moeten werken tot hij …… (vul dat zelf maar in)

Gegroet, de pompbediende

ps: als het doorgaat om tot de leeftijd van 70 te moeten doorgaan met werken, dan heb ik nog maar 42 jaar te gaan :(

• pimmekes

ooh ,jaja, tot je 70ste, en erna rechtstreeks “”carpe diem“” binnen,maar met wat geluk komt er een thaise bejaardehelpster je(hem)wassen…maar ze kan wel nederlands praten,maar of ze jouw dan nog kan verstaan^Y^

• Soldier

Da´s dus mijn voordeel als soldier. Ik was al met FLO op mijn vijftigste verjaardag na 34 jaar militaire dienst.Moet wel wachten tot mijn 65 voor mijn AOW hoor.Maar dan heb ik inmiddels DRIE pensioenen.Thailand i am coooomiiinngggg.

Up to you.

• Fransmaster

Functioneel leeftijds ontslag ? Wat is dat voor onzin?

Dus als je ineens een bepaalde leeftijd bereikt dan ben je ineens geen soldaat meer, en wordt je als nutteloos beschouwd en afgedankt met een uitkerinkje….?

Daar ben je dan mooi klaar mee :D

0 geschikt

x ongeschikt

gegroet, de pompbediende

• Eric

Mijn vader ging ook met FLO. Ook defensie.

55555

Stond zo'n generaal te vertellen dat dat toch weer een overstap was. Van militair naar burgerleven.

Waarop mijn vader - die inmiddels een baantje had aangenomen bij een taxibedrijf - zei:

“het maakt geen bal uit of je nu debielen rondrijd in een tank op de hei of in een taxi naar school”!

• huibthai

als je 60 bent gaat ,,,tigeren,, stroever, dus beter is het genieten van een Tiger op de markt

• Soldier

Franske, FLO is nog altijd 83 procent van mijn laatst genoten bruto bezoldiging en dan kan en mag ik GEEN uitkerinkje noemen.Ik heb wel een baantje voor drie dagen in de week genomen uit pure verveling en om te kijken of ik nog kon aarden bij de WKBU´s maar was financieel ECHT niet nodig hoor.

• Soldier

Beste huibthai, mag het ook ballantines whiskey zijn. ik schaam mij wel een beetje om als soldier te moeten zeggen dat ik NOOIT bier heb gedronken. ken de smaak niet eens.Ben meer een whiskey man.Heb op de markt afgelopen april en mei de nodige wissakies genoten.

• Soldier

Old soldiers never die.

• Fransmaster

Mischien had je je nog kunnen aanmelden bij de Nat.res. zeg maar een soort “bejaarden-leger”, 555555 :D !

Ach defensie is toch 1 groot lachertje, ik woon en werk vlakbij legerbasis oirschot ik zie ze elke dag lopen die knulletjes in hun camouflagepakjes net 19 jaar nog nat achter de oren, weten niet goed wat ze moeten doen na het behalen van hun VMBO-diploma dus gaan ze maar in het leger, 55555. Worden ze nog naar een oorlog (vredesmissie) gestuurd die niet de onze is, en het is al helemaal klote als je nog eens op een bermbom rijdt zodat je sterft en je ipv een held als een vergeten statestiek de boeken in verdwijnt, 5555 :D Maar je kan er wel gratis je rijbewijs halen, 5555555 :D op kosten van de staat, da's dan het enigste pluspuntje. En na je 30ste heeft het leger je eerlijk gezegd niet meer nodig, want dan staan er al nieuwe knulletjes van 19 met een VMBO-diploma op zak te springen om hun nieuwe camouflagekostuumpkes aan te passen, om vervolgens de hele dag naar 1 of andere sergant met een gecultiveerde snor te luisteren…..

Dan blijf ik maar pompbediende,

Gegroet, de pompbediende