'n probleem in Pattaya ! ! !

• Mehkon Rene

Haha , Nee Nee , niet schrikken beste lezers/prikkers

Ik wilde alleen maar ff polsen of er in Pattaya erwtensoep is te verkrijgen , het is tenslotte December.

En met erwtensoep wordt hier natuurlijk wel bedoeld , echte “hollandse ”erwtensoep.

nog 3 dagen , dus wacht niet te lang met reageren aub

• jan zeggelaar

Is niet te krijgen, maar wel te koop,

neem maar een paar sneeuwballen mee,

die hebben wij hier niet, groeten, jan zeg.

• Willem

In Villa Oranje hebben ze erwtensoep, kijk maar op hun site:

www.villaoranje.com/service.html :+:+:+

• piet friemel

o.a. te verkrijgen bij piet malee in de soi honey inn ook bruine bonen soep , stamppot andijvie met een bal enz. wel zelf je rookworst meebrengen want daar zijn ze wel zuinig mee, vergeet ook niet om drop mee te nemen want dat hebben ze in pattaya niet(zoute drop) klompen verkopen ze ook niet dus die moet je ook zelf meenemen en een zak met geld voor al die arme meisjes waar je vast en zeker weer verliefd op ga worden.

veel plezier gewenst en hou ons op de hoogte.

groeten aan ben

• Eric

En niet vergeten een vlaggemast van een meter of 10.

Is mij ook al eens gevraagd mee te nemen. Schijnt niet te krijgen te zijn.

Mocht alleen niet mee in de handbagage.

5555

Eric

• piet friemel

tja Rene als dat nou je enigste zorg is dan zou ik als ik jou was het zekere voor het onzekere nemen ,je mag in je koffer 20kg. bagage meenemen en 7 kg. handbage dus zou ik zeggen 20 blikken unox erwtensoep en 7 kg. rookworsten

eet smakelijk

• Mehkon Rene

Bedankt vriend ,dat zijn pas goede tips waar we wat aan hebben, alleen bruine bonen houten klompenen en drop zijn niet echt mijn dingen .

Al moet ik wel bekennen dat meisjes op houten klompen wel in de smaak vallen , haha

Ik zal Ben zeker de groetjes doen , ach hoeft ook eigenlijk niet hij leest hier ook regelmatig.

Er is nog een kleine kans dat hij me volgt , maar ja daar moet wel wat tegenovergesteld worden dan.Ik zal hem het nog wel ff vragen ……..je weet tenslotte maar nooit met die globetrotter.

p.s. Verliefd ? doe niet zo gek , dat heb ik nog nooit gehad daar………….

groetjes en tot “horens”.

• piet friemel

vergeet nog te zeggen dat je ook een potje pindakaas mee moet nemen en een paar harinkjes ,uitjes hebben ze daar wel

jou kerstdiner kan niet meer stuk

• Mehkon Rene

Dan heb ik zeker een probleem , ik heb namelijk al 20 kg chocolade bij me…………………………en een grote Piek , haha

• Alice

Piet moet maar een boompje planten in zijn tuin, dan kan hij over een jaar of tien, met een aardappelschilmesje, zelf een vlaggemast snijden, is een mooi tijdverdrijf voor hem.

Piet hou wel van een boompje opzetten heb ik gehoord. :D