Één week voorbij !

• Alice

Ger, ik ben niet jaloers op je maar ik benijd je wel, ik moet nog wachten tot maart eerdat ik mijn vrouw weer zie en haar kan aanraken, nu zie en praat ik bijna elke dag met haar via msn, natuurlijk niet ideaal maar wel een uitkomst, als we het een keer niet eens zijn, wat in de beste huwelijken kan gebeuren, valt de verbinding uit en de volgende dag is het weer goed.

Veel plezier en genot en tot binnenkort in Waalwijk.

• Soi Ben

He Ger & Piak, heb afgelopen zondag lekker mogen eten bij jullie waarvoor nogmaals dank, de rode wijn (hik)die ik had meegenomen aan het stuur van mijn stalen ros heb ik volgens mij grotendeels zelf veroberd waarvoor mijn welgemeende excuses, (hik),ook de nek & schouder massage van Piak heeft goed geholpen, de terugreis verliep vlotjes (9.6 km.) na 3 uurtjes slapen moest ik alweer uit bed, dus had maandag een moeilijke dag, veel plezier verders en de groeten.

Soi Ben.

• Ger v/d Berg

Huib dinsdag was het hachee dag en dat heeft ze de volgende dag ook in de auto meegenomen en vandaag aardappels met snijbonnen en een bal met een Thias vleugje 5 5 5

Gr , Ger

• Ger v/d Berg

Piet ik breng d'r wel bij vrienden met kleine kinderen of met honden en katten , vinden ze VEEEeeeel leuker 5 5 5 5 de euromast was ook al te hoog , dus gaan we maar naar madurodam .

Misschien kan ik d'r voordragen als burgemeester *D

Zo dra ik ik patatje ben meld ik me wel op de markt !

Toy de groeten en ook vriend Marius .

Gr , Piak & Ger

• Ger v/d Berg

Ieder bedankt voor de reacties en Ben volgende keer drinken we TWEE flessen van uit mijn wijnrek :+

Laterssssssss