Één week voorbij !

• Ger v/d Berg

Maandag 01-12 was het dan zover 09:38u kwam chaina air aan de grond op schiphol van uit chiang Mai .

Dan sta je toch op de luchthaven met klamme handjes ! wordt ik nog naar binnen geroepen of komt Piak door de schuif deuren ? het laatste was het geval .

Na het bloemetje en knuffel's op weg naar de auto en ze loopt naar de bestuurders kant 5 5 5 ik ga zitten op de passagiersstoel en ze ging twijfelen ? ? hier zit een stuur dus ze loopt om en moest lachen waar op ik vraag of ze wil rijden , no tirak can not , oké dan rij ik wel .

Na een douche liep ze in huis met een polo shirt en had het niet koud ! maar na een uurtje slapen was het toch wel koud als je lichaam in rust is geweest .

Maar de badjas bied uitkomst ! de mouwen omgeslagen en de onderkant over de vloer en ze was koningin te rijk .

Volgende dag op naar delft n xotus de toko een rijst koker een vijzel en wat kruiden versegroenten en rijst , he we kunnen weer naar huis want ik had de hele dag achter het stuur gezeten .

Dan komt bij mij de verbazing dat ze met zo weinig middelen een smaakvolle maaltijd kunnen berijden .

Woensdag morgen staat ze vrolijk in de keuken rijst te koken kruiden en vlees klaar te maken , en dat op mij nuchtere maag 5 5 5 snel een bakkie maken de afzuiger op drie en de deur dicht ! dat kan ik ff niet verdragen op de nuchtere maag maar ik ben er nu al aan gewent ook een bakkie eten voor in de auto en dan één broodje van Gerard met kaas en lever dat vind ze heeeeerlijk .

De alles brander {houtkachel} brand iedere dag en het is dan gemiddeld tussen de 21 / 22 gr dat is ook voor mij nog uit te houden *D verder verloopt alles goed en zie ik het wel positief voor de komende 2 1/2 maand .

Zondag is soi Ben een happie komen eten en dat was ook heel gezelig , Ben en ik zij de gek zijn collega's en Phiraya & Piak kennen elkaar ook .

Voor vandaag ben ik er klaar me dus Piak en Ger zeggen doei doei .

• pattaya.startpagina.nl

Een leuk verhaaltje Ger , geniet van elkaar , het is je gegund .

Rene

• Soldier

Was effe bang dat wij richting steeb gingen.

• Tlharrie

Eten kopen bij xotus

als je van delft naar de wagenstraat rijd in den haag voor een delftenaar

koop je voor thais prijzen en veel meer keuze

gr. Harrie

• Ger v/d Berg

Ben ik onder tussen al achter Willem heeft dat al vertelt het is de zelfde keten als de boot in Rotterdam , maar toch bedankt .

Gr , Ger

• Cees

Ontzettende bofkont(en) !!

Een hele mooie tijd gewenst.

Groet, Cees

• Ron GGD

Hoi hoi Ger, misschien mostert na de maaltijd , maar je hebt in de wagenstraat en op de markthof hier in den haag, hele goeie toko's met uitgebruide keuze

• huibthai

Ger Thais eten moet je in Thailand en in Holland nu winterkost, groetjes/succes

• jan zeggelaar

Als het vuurtje blijft branden, zal het wel lukken,

veel plezier samen, groeten, jan zeg.

• piet friemel

ger fijn voor je dat het toch nog allemaal gelukt is met het visum en de vlucht. je kunt nu net als ik destijds leuke uitstapjes gaan maken zoals een rondvaart door de grachten van amsterdam hoewel ik delft ook leuk vond de molens op de kinderdijk, madurodam , enz. en als het meezit kun je piak ook nog schaatsen leren en vooral veel fotoos maken (leuk voor later )toy heeft er nog steeds plezier van en laat ze regelmatig aan haar vriendinnen zien zoals toen jullie bij ons op vistie waren,en mocht ze het te koud hebben in bed kun je altijd nog lepeltje-lepeltje gaan leggen voor jou ook prettig,

hoop dat jullie een fijne tijd zullen hebben en als we elkaar weer in pattaya ontmoeten kom je maar eens bij ons langs om die fotoos te laten zien.

groeten van piet en toy