Hoe is het momenteel met de drukte in Pattaya? Kunnen jullie merken dat er minder toeristen zijn?
Waaraan zou je dat moeten merken?
5 baht voor de bus?
bier voor 25 baht?
Dames voor de helft of beter 2 voor de prijs van 1?
Hotels voor overwinteraanbieding?
Als Pattaya gedurende de kerst-nieuwjaar niet vol met fileverkeer staat dan gaat het met Pattaya de goede kant op,voor mij de meest belangrijke reden om in die tijd weg te blijven.
Wie let er trouwens op toeristen als er tienduizenden bevallige dames te zien zijn?
De 1 zegt dat het een stuk rustiger is, de ander zegt dat het wel meevalt. Feit is dat het wel wat minder is, maar niet echt overdreven.
Als ik het verkeer mag spiegelen aan het aantal toeristen, dan zit Pattaya elk weekend tjokvol.
Zonder gekheid: het is een stuk rustiger en je ziet dat de verhouding Thai/toerist een beetje scheefhangt. Micro-economisch gezien, betekent dat, dat bij een groter aanbod de prijs zakt, maar of dat ook inderdaad het geval is………
Kom net terug uit het pattaya centrum, maar overal
erg rustig, behalve de barren waar live music is,
zitten nog wat mensen.
Na de 16e verwachten ze wat meer drukte, maar voor
volgend jaar, denk ik dat het nog rustiger word.
Volgens zeggen word er ook minder verteerd, dus
voor de thaise horeca etc. komen er volgens mij
moeilijke tijden aan, groeten, jan zeg.
Pattaya is erg rustig volgens mijn info bron.Hun favo restaurant/bar was bijna leeg en dan praat hij niet over een plaats die het moet hebben van de toeristen alleen, maar ook waar de expats geregeld komen eten en drinken met hun fam. en vrienden die op vakantie zijn (kredietcrisis ook toegeslagen onder de expats?).
Verschillende beer bars zijn leeg of er zitten een handvol mensen er was er zelfs eentje waar een thaise bandje voor noppes publiek speelde waar het normaal dringen is voor een zitplaats (30 plus tafeltjes).Mike shopping mall was erg rustig.Is een erg eenzaam gevoel zo door de straten te slenteren waar het normaal om deze tijd heel erg druk is.Men weet niet wat er gaat gebeuren met kerst/oud/nieuwjaar.Voorspeld is dat eerste kwartaal 2009 een ramp kwartaal gaat worden om maar te zwijgen van de vele ontslagen die zullen plaatsvinden.En voor mijn bescheiden bijdrage moeten zij ook wachten tot april/mei 2009.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?