VLIEGTAX

• bertbreda

Het tv programma goede morgen Nederland meldt,sinds de invoering van de vliegtax, Schiphol een miljard verlies heeft. Vanaf de invoering worden de Nederlandse vliegvelden massaal gemeden. Ze vertrekken nu liever vanaf Dusseldorf 62% Brussel 74% Belgie zou ook de vliegtax invoeren maar zie hier toch liever vanaf. Nederland wil de vliegtax niet terug draaien.

• pimmekes

als duitsland ,belgie en frankrijk tax invoeren ,zou iedereen terug van thuis vertrekken…

• TonPattaya

Ik vinnd het ook lullig die belasting , maar € 90 extra op een bedrag van een paar ruggen , doet mij niet besluiten om vanuit het buitenland te vliegen. wat is het verschil als ik Rotterdam naar Duseldorf moet bijna niets toch. Maar ik blijf een belachelijke belasting vinden.

Ton

• Willem

Enkele reis naar Dusseldorf is € 19,- dus 4 keer € 19,- = € 76,- heb je 4 pilsjes verdiend. :+:+:+

• TonPattaya

nou die drink ik toch wel hoor

• toon

ik kan van dat geld mooi pakeren op dusseldorf

dus dat is bijna gratis

• han

Ga vrijdagmorgen lekker weer naar schiphol,oké ..kost 45 euro.

Daar ben ik het ook niet mee eens maar ben na 20 minuten van huis al ingechecked,gepaspoort en kan van een vette bier in cafe amsterdam genieten.

• Cees

Mijn vakantie begint ook bij cafe Amsterdam. Maar dan wel met een four roses …..

• Charlie

Sinds daar een rookverbod geldt begint mijn vakantie daar ook.:D

• holiday

Tja, de mijne begon daar ook altijd.

En als ik na 09.00 uur weer terug kwam, eindigde de reis daar ook.

Helaas hebben ze daar geen berenburg, maar één of ander kruidenlikeur.

Sinds het rookverbod ga ik direct door naar de lounge van de KLM en geniet ik daar van mijn sigaretje en bij gebrek aan berenburg neem ik dan maar een vokda.

Vrijdagochtend ben ik weer present in de lounge.

helaas niet voor een vlucht naar Thailand. :-(