Ja. U leest het goed.
De doorsnee bath bus ritprijs is verlaagd naar 5 bath mensen. Dit bedrag dus NU OOK voor de farang.
Bron.Khun Somsak kapraew hoofd van de Pattaya bathbus consortium.
Bron. Pattaya times magazine.
Tsje ,dan zie je de kogel niet komen
Er zijn nooit dual prijzen in Bahtbusjes geweest en ik zie met geen mogelijkheid hoe je nu wel als farang met 5 baht wegkomt.
Ik betaal liever 10 baht en dat zonder ruzie.
Ik begrijp ook niet waarom je je om 10 eurocent een probleem op je hals haalt,laat de mensen ook wat verdien.
Ik vind het daarbij krankjorum dat die prijs word verlaagt,zeker nu Pattaya in zwaar weer terecht komt en het moeilijk genoeg is voor de localen om hun bahtjes bij elkaar te sprokkelen.
Ik weet zowiezo niet waar ze de prijzen op baseren met die motorbike taxi, ik heb em wel eens een keer zo nu en dan gebruikt en dan ongeveer 50 baht afgerekend, maar goed, tel eens 3 ritjes bij elkaar op dat is 150 baht, voor dat bedrag kun je een deftige motorbike per dag huren, zoals ik altijd doe.
Je kan gaan en staan waar je wilt, en hoeft niet met die apen te gaan onderhandelen over de prijs, zo nu en dan een flessie van die rode 91 benzine erin mikken en gaan met die banaan.
Ik heb afgelopen vakantie een honda click gehad, dat liep als een trein.
Goed af en toe loop je de kans om door de hermandad staande gehouden te worden, maar als je je rijbewijs bij je hebt en een helm op je knar heb je niets te vrezen.
Mocht je nog een betrouwbaar contact zoeken om een motorbike te huren weet ik er nog wel eentje, daar heb ik vorig jaar ook mijn motorbike gehuurd. Mail maar…
Zelf als ik alleen ben neem ik meestal de bahtbus niet, want ik weet niet zo goed waar ze heengaan, ik vrees dat ik dan ergens in Jomtien uitkom als ik bij walkingstreet moet zijn, de bahtbus neem ik meestal als ik samen ben met vrouwelijk gezelschap, dan laat ik haar afrekenen ,hun weten dat immers het beste als thai zijnde.
Gegroet, de pompbediende
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?