Thai lady

• Jack

Het begint me steeds meer op te vallen dat de meeste lady's zo chagarijnig kijken!

En eigelijk zijn ze helemaal niet zo vriendelijk als de meeste hier mischien denken.Ja voor geld kan er wel een glimlach af,en de string uit.

Ben ik de enigste die er zo over denkt?Of mischien toch nog wel meer hier?

• loe(s)

Het is ook een misverstand, Jack.

Ze lachen niet, maar laten hun tanden zien :)

• Ruud steunzool

Ja is mij ook opgevallen, dus ik ben het er mee eens.

• huibthai

het komt door het verhaal van Jielus , niemand wil meer mee om,, haar,, familie te ontmoeten!!!

• de noot

mee eens

• johnboy

Ik ben vorig jaar naar Indonesie geweest op vakantie en heb beide landen kunnen vergelijken. De glimlach is in Thailand inderdaad verdwenen en de mooiste dames met glimlach heb ik in Indonesie gezien. Ook wat betreft familie aangelegenheden. De moeders worden daar niet aan hun lot overgelaten, zelf vaders helpen mee. Vandaar dat in Thailand de meeste jonge moeders hun lichaam verkopen, tegen wil en dank. Ja, en dan gaat de glimlach er ook uit. En let maar eens op, zo gauw een Thaise lady een blanke man aan de haak geslagen hebben, dijen ze figuurlijk uit.

• Willem

Logisch dat ze niet meer lachen de zaken gaan nu slecht, hebben jullie de laatste tijd nog wel eens een lachende bankdirecteur gezien, ja nadat ze geld hebben losgekregen van de staat. :+:+:+

• bertbreda

Lees zojuist het bericht dat ze in Amsterdam het gebied 1012 ook te weinig glimlachen achter de ramen, daarom de helft sluiten. En een geweldig mooi Europees centrum van maken, gaan vanzelf weer glimlachen. Een idee voor Pattaya? Maar over de Thaise glimlach zijn boeken vol geschreven kom hier nog op terug.

• Fransmaster

Zou jij ook nog lachen als er net een dikke zwetende ouwe farang op je heb liggen rijden? denk het niet.

Gegroet, de pompbediende

• han

Vertel ik al jaren,ik hoef voor de dames ook niet meer naar Thailand.

“”Easy money“” is het keyword,ik ben bang dat de beste tijd voor de goudzoekertjes voorbij is.