Een vrouw is slimmer dan een man

• sokkepok

daar heeft mijn zoon ook op school gezeten. 4 jaar +het profileringsjaar. toen hij zijn diploma,s had ging hij naar de marine en moest toen een jaar naar de koksschool in amsterdam.

• Fransmaster

De vrouw is meestal slimmer dan de man (uitzonderingen daar gelaten) maar dat wordt meestal gecompenseerd doordat in de meeste gevallen de man een paar jaar ouder is dan de vrouw in de meeste huwelijken/relaties.

Rest mij de vraag:zijn de mannen van 60+ met een vriendin van 23 dan heel erg dom? :D

Gegroet, de pompbediende

• Willem

Frans tegen de tijd dat jij 60+ bent zie ik jou ook wel met een Isaantje van 25-, wie is er dan slimmer? Of tegen die tijd gaan ze allemaal naar Vietnam of zo.

:+:+:+

• Ron

Hoe zit het dan met ladyboys?

Zo nu tenminste iets Pattaya gereleteerd.

Ron

• Fransmaster

De tijd zal het leren Willem, vooralsnog ben ik een jonge God van 28 , 55555 :D

Gegroet, de jonge God

• loe(s)

Waarom hebben vrouwen meer verstand dan koeien?

Anders zouden ze iedere dag de keuken vol schijten :)

• Ruud steunzool

De mannelijke prikkers moeten dan wel heel erg dom zijn als de vrouwen zelfs hier slimmer zijn.

En dan zal ik er even overheen klappen ik heb namelijk zowel in Nederland of Thailand nog nooit een vrouw gezien of ontmoet die slimmer is dan ik.

Dus roept U maar -ook vrouwen mogen reageren - en dan niet gelijk reageren van je maakt taalfouten en zo -

Gewoon even levellen

p.s. sokkepok geld ook voor jou en je vrouw

5555 en die slag is mij!

• holiday

Klopt helemaal !

• han

En dan zal ik er even overheen klappen ik heb namelijk zowel in Nederland of Thailand nog nooit een vrouw gezien of ontmoet die slimmer is dan ik

Dan ben je echt dom :D

• Ruud steunzool

Hij is leuk