Thailand, die van mij is anders! Deel 5

• Jielus

Steef gaat winkelen met zijn familie.

http://jielus.blogspot.com/2008/12/thailand-die-van-mij-is-anders-deel-5.html

Veel plezier bij het lezen van alweer het vijfde deel!

Jielus

• dreumer

Wederom GEWELDIG. Doet me toch wel denken aan de vele keren dat ik met de familie ben wezen winkelen. Kan niet wachten op deel 6 t/m …..

• han

Kon me niet meer bedwingen en heb deel 1-5 ademloos uitgelezen.

Tranen in mijn ogen om één van de laatse zinnen…“”In anderhalf uur was hij bijna achttienduizend Baht lichter gemaakt! “”"

Ik ben dan nog nooit op zo,n “”meet the family“”trip geweest en besef dat dat onder het mom van ,“”you wanna go mama/papa…then you go alone“” mijn beste veto,s waren :D:D

• Willem

Ik begin steeds meer te twijfelen aan die Steef of was hij de echte Sinterklaas.

:+:+:+

• ernie

Ben in september naar haar familie gegaan koste me 350 baht voor het eten en 300 baht voor dokter bezoek met haar dochtertje.

Kregen van de familie een motorbike te leen voor niks.

Heb haar moeder en de kinderen wel wat geld gegeven toen we weg gingen,en ze zei al mijn familie is goed voor jou en plukken je niet,wat dus idd. zo was

• Eric

Ik begin ernstig te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van Steef.

Sommige zaken kloppen wel. Heb ook nog nooit wisselgeld gezien na het doen van boodschappen met girlfriend no.1. Daarom keek ze ook raar op dat de briefjes Baht in steeds kleinere copures werden uitgedeeld.

Mocht er ooit een girlfriend no.2 in mijn leven komen dan houd ik na alle reeds opgedane wijsheden - nog steeds dank aan bepaalde personen die wel weten wie ik bedoel - altijd de verhalen van Steef in gedachten.

Eric

• Alice

Ik bezit met mijn vrouw een huis in Buriramtown en kom daar dan ook wel eens bij de Big C.

Ik zie daar inderdaad ook wel eens een farangman met een hele horde blije Thaise familie achter de “lopende ATM” aan lopen en dan eerst met zijn allen naar de KFC en daarna shoppen, wat dat aangaat klopt het hele verhaal en herken ik de meeste punten.

Alleen de Big C in Buriram heeft geen roltrap maar is gelijkvloers, maar dat vergeef ik je, het doet niks af aan het vermakelijke, waar gebeurde, verhaal.

p.s. Zelf ben ik nog nooit met de familie van mijn vrouw wezen winkelen, want de familie van mijn vrouw woont in Korattown en daar hebben wij zeer weinig contact mee, alleen soms even op visite en daarna met z'n tweeën even shoppen in “The Mall” van Korat, wij zijn gelukkig geheel op ons zelf aangewezen.

• Soldier

Nu weet ik wie de farang bedelaar op de beach road is!!!!!!!!!

• Willem

Da's een goeie soldier, die houden we erin.

:+:+:+

• sokkepok

wie dan ??????????? huibthai ????????