Aardige last minuts bij 333

• han

Last Minute nog naar Thailand ?

Vlieg met EVA Air en 333TRAVEL met de Kerstdagen naar Thailand en vier de kerst in tropische sferen.

Vertrek op: 14, 16 of 17 December.

Retour op: 2, 6, 7 of 9 Januari

Inclusief Luchthavenbelastingen en Ecotax: € 949,-.

Vlieg met LTU vanaf Düsseldorf naar Bangkok voor slechts € 1199,- met vertrek op 19, 21 of 23 december en een retour vlucht op 1,2,5 ,7 of 8 januari

Alle tarieven zijn inclusief alle toeslagen.

• Willem

Gek he men vliegt er alweer naar toe maar er zitten volgens de Nederlandse ambassade nog steeds honderden mensen vast.

:+:+:+

• han

Nou Willem,ik denk dat die last minuts meer door opzeggingen komen.

Lats minuts naar Thailand(voor een redelijke prijs) om en nabij de kerst/nieuwjaar heb ik in jaren niet gezien.

• loe(s)

''Redelijke prijs'' ??

Ik vind het knap duur, han.

Als ze zoveel gecancelde plaatsen over hebben, zouden ze wel iets met de prijs kunnen zakken.

Van ‘'hoogseizoen’' is geen sprake meer in Thailand, momenteel.

• evert

ben het helemaal met loe(s) eens

• Arie 2

Ben vanmorgen met thai naar phuket gevlogen, 70 % van de stoelen leeg. Paar weken geleden was het vol geboekt, velen blijven thuis zo te zien. Het lijkt wel laagseizoen in thailand.

Dit gaat thailand veel geld kosten. Valt me wel op dat de klant weer koning is. :):):) lies weer op de gezichten. Hopelijk leren ze er wat van. :D Denk het niet..

• han

Voor de tijd van het jaar Loe,incl.onder de 1000 euro is 2 -3 weken voor de kerst en met vertrek om en nabij de kerst en retour begin januari een mooie aanbieding.

Normaal zit het bomvol en kost een ticket 1200 euro en meer.

• huibthai

Zo Arie ben jer er nog!!! ,, ik dacht steeds aan jou ,bij het lezen van de Jielus verhalen,,,

• Arie 2

Hahaha dan ken je me niet. Mijn schoonfamilie is anders, behalve een zusje dan, maar die begint het te snappen. :D

Maar leuke verhalen van jielus voor nieuwelingen, heb al duizende van gelezen dus lees het niet meer, weet het wel.

Leuk hier in karabi, weing last van moslims.:D Goeie gasten hier. Zijn nog aardig, kreeg zelfs een halve liter benzine van iemand, muts had vergeten op de meter te kijken. Wilde er niks voor hebben, heb hem dus maar 20 baht in zijn mik gestopt. Neem niks aan van moslims. :D (grapje)

Vrouwtjes toch een stuk minder aantrekkelijk. Van die geiten neusjes als in arabie. Tieten lijken wel wat dikker. :D

Een paar leuke bars gevonden zonder vervelende wijven die gratis zuipen willen. Wonderfulbar achtig zeg maar. Mooi weer. Echt mooie omgeving. Alleen balen dat de vliegtuigen weer vliegen. Neehoor, zondag weer naar huis. Heb het wel weer gezien voor een jaartje.

Gegroet arie