koning ziek.

• dreumer

Sorry dat ik het verkeerd opgeschreven heb. Ik wil echt niet hebben dat ZKH overlijdt. Ik hoop van harte dat hij 200 jaar oud wordt. Maar ik doelde eigenlijk op het feit dat dan de kroegen 6 weken dicht gaan. En nu zijn het toch echt de toptijden voor de thaien die iets aan de falangs moeten verdienen. Dat was mijn punt.

• Eric

Dus dat de kroegen 6 weken dicht gaan en dat de falang niks te zuipen hebben is belangrijker dan het welzijn van de koning?

Ja, dan heb je het goed begrepen. Not!

:-(

Eric

• han

Nou ik drink anders graag een goede borrel na iemands hemelreis,de Thai ook wel (lijkt me) :D:D

Van mij mag de koning nog vele 5 decembers vieren.

• huibthai

Vandaag weer en droge boel, 19 uur thuis, genoeg bier op!!!!!!!!!!!

• Soldier

Dreumes, hierbij trek ik mijn ABNORMALE reactie terug.

Jij mag gewoon langs de heilige boom wandelen op walking street.

En moge de man van 35 miljard $ nog lang en gezond leven.

• Boris

Dat zegt hij niet. Dat maak jij ervan.

• Khunjan

Maar je schitterde wel door afwezigheid op de markt :D Daar was trouwens gewoon een biertje te krijgen en samen met Tony de Canadees en Jan Travelprins er toch maar een paar genuttigd.

• Alice

Jan, het gaat niet goed met Huib, in de topic van a.s zaterdag schrijft hij, dat de markt op dinsdag en donderdag het ontmoetingspunt blijft, maar de markt is dinsdag en vrijdag, vandaar dat hij er vrijdag niet was, maar misschien steekt hier meer achter en wil hij alleen met het serveerstertje zijn.

• joepattaya

Misschien moeten we verder denken dan het sluiten van barren of de algemene drooglegging als het eenmaal zover gaat komen dat de Koning het tijdelijke met het eeuwige gaat verwisselen:

Zowel de Thai als de politiek bewuste buitenlanders houden hun hart vast voor het moment dat het zover is. Zeker met de huidige politieke instabiele situatie, zou het land wel eens ten prooi kunnen vallen aan allerlei rare machtsspelletjes tussen de Royalties en diverse grote politieke partijen.

Er zijn diverse scenario denkbaar en eigenlijk is er geen enkele echt gunstig voor de in Thailand aanwezige buitenlanders.

Laat ik me maar aansluiten bij vorige posters en hopen dat de Koning nog vele jaren mag blijven, al moet ik ook realistisch zijn: Niemand heeft het eeuwige leven!!