Jongens , Billy wil als de meeste Thaien voor zichzelf werken , dus ook Billy en zijn vriendin. Jos en Tui helpen hun zo een beetje, ze zijn zelf altijd heel gastvrij en houden van ,,gezellig onder elkaar zijn, Tui houdt ook van planten en het ziet er al heel leuk uit en dat zal nog leuker worden, zeker blijft elke plaats bij de start een gok. Billy speelt ook zelf wat muziek en als zijn broer Nui erbij is, zal het zeer gezellig zijn, ook met Nederlanders. Ook een leuke plaats om een kaartje te leggen rond 16 uur en niet midden in de nacht.voor mij en veel anderen, lekker dichtbij en een smoes, door te zeggen ik was in de Billy music bar. de Markt blijft op dinsdag en donderdag ,het ontmoetings punt , mij extra lief werkt immers daar .en Piet , als je tot einde P Klang fietst, neem deze op de rug en ga de voetgangers -brug over,soi 6 is veel gevaarlijker en Frans, het is geen beerbar!!! wat verder is de Sailor en iets ervoor in de Dao kun jij zeker je ei kwijt. En Erik deze bijnaam is al jaren oud , veel moskeeen en hoofddoekjes en ze werken harder als de gem. Thai