a.s zaterdag

• Fransmaster

Ik zal er volgend jaar eens een kijkje gaan nemen, de rode rokkenbuurt is immers een zijstraat van ‘Soi Moskee’ waar de pompbediende zijn residentie heeft tijdens zijn vakantie. Bij de beschrijving van Huib weet ik ongeveer wel waar ik wezen moet, en als je er bijna bent dan is het alleen een kwestie van kijken waar de meesten bejaarden zitten, 555 :D Hopelijk is het bier goedkoop,maar dat zal wel als Huib er ook komt. 5555 :D

Gegroet, de Pompbediende

• Jan/Travelprins

Het bier is er goedkoper dan bij 7/11 Franske, dus heb jij ff mazzel!

• huibthai

Jongens , Billy wil als de meeste Thaien voor zichzelf werken , dus ook Billy en zijn vriendin. Jos en Tui helpen hun zo een beetje, ze zijn zelf altijd heel gastvrij en houden van ,,gezellig onder elkaar zijn, Tui houdt ook van planten en het ziet er al heel leuk uit en dat zal nog leuker worden, zeker blijft elke plaats bij de start een gok. Billy speelt ook zelf wat muziek en als zijn broer Nui erbij is, zal het zeer gezellig zijn, ook met Nederlanders. Ook een leuke plaats om een kaartje te leggen rond 16 uur en niet midden in de nacht.voor mij en veel anderen, lekker dichtbij en een smoes, door te zeggen ik was in de Billy music bar. de Markt blijft op dinsdag en donderdag ,het ontmoetings punt , mij extra lief werkt immers daar .en Piet , als je tot einde P Klang fietst, neem deze op de rug en ga de voetgangers -brug over,soi 6 is veel gevaarlijker en Frans, het is geen beerbar!!! wat verder is de Sailor en iets ervoor in de Dao kun jij zeker je ei kwijt. En Erik deze bijnaam is al jaren oud , veel moskeeen en hoofddoekjes en ze werken harder als de gem. Thai

• piet friemel

huib schrijft ,markt blijft op dinsdag en donderdag, ik wist niet dat de markt tegenwoordig op donderdag gehouden wordt of heeft huib misschien weer teveel aan bachus geofferd, ?

fiets op me rug en dan over het bruggetje? ik wacht wel tot er een fietstunnel komt

• TonPattaya

Waarom vertel jij smoesjes aan je vrouw Huib ? je kan toch gewoon zeggen ben lekker naar een go go geweest :)

Ton

• huibthai

Ton, de wereld veranderd, vrouwen ook en nu heeft ze kort haar En als ik daar naar toe gaat, weet ze het toch wel, ik zit helemaal onder de lippestift!!! draag nu voor de zekerheid maar rode slips. Tot januari

• Soldier

Telegraaf publiek is toch wel anders hahahahahaha.

• Fransmaster

wat verder is de Sailor en iets ervoor in de Dao kun jij zeker je ei kwijt.

Ik zal het je nog sterker vertellen Huib, de eerste dag van mijn vakantie (Juni) was ik al in de Dao bar geweest, men moet toch een beetje de omgeving een beetje verkennen nietwaar, ……:D Dao bar is verder niks bijzonders, ben er mischien alles bij elkaar een uurtje geweest, maar dat was ook precies genoeg tijd waarvoor ik ook daadwerkelijk kwam. :D

Gegroet, de pompbediende

• pietpattaya

:D Hij zegt niet eens meer ;ik ga met Piet kroket op stap,krijgt dat ouwe mensje een toeval ;)

Gelukkig is die van mij anders 5555555555

• Khunjan

Het kan inderdaad heel eenvoudiger Rene, je gaat gewoon vanaf Sukhumvit Soi 53 in (ook wel soi moslim genoemd) maar officieel soi Nern Plaabwaan, aan de rechterkant na ongeveer 50 meter staan wat eetkraampjes met daarachter een vrij grote parkeerplaats en je hebt Billy's Bar gevonden.