a.s zaterdag

• huibthai

Zaterdag is het zover, er gaat een cafe open hier voor de Verschoor-liefhebbers, kleine prijzen, leuke hollandse snacks en in een Vogelaarwijk , het wordt de Billybar, v,a de Sukumvit na een kleine 100 m rechts en via de spoorlijn links de Nerbplabwan op , ook zo'n 100 m links, een pleintje voor hoofdzakelijk Thaien , maar deze buurt wordt intenationaal, door de verscheiden -heid aan nationaliteiten. Jos de Visboer zijn vrouw, wilde nog echt niet stoppen en heeft 2 muzikale zoons, de ene treedt op al voor lange tijd in Samui en Billy wil dat hier doen in zijn eigen bar A.s zaterdag gaat hij open en v.a 16 uur bebt U welkom, uiteraard met o.a Hollandse s'nacks, de bier prijzen zij aangepast aan de Thai, dus voor ons acceptabel , Dus lezers die ik niet in mijn lijst had, op de GSM, en jullie zijn hier in Pattaya , altijd welkom. vandaag met veel lof , geinspekteerd door KhunJan en Gerard , ik zit er al dagen, daar er nog geen kassa te bekennen is. Tot zaterdag

• pattaya.startpagina.nl

Huib , het is toch geen rally of spoorzoekertje, gaarne de route wat duidelijker voor de liefhebbers , want Sukhumvit is eeeeeeeeeeeerg lang hoor ..Van Bangna tot Trat :D:D

Je schrijft immers ; vanaf de Sukhumvit na een kleine enz enz.

Mensen die voor de eerste keer in Pattaya zijn komen zodoende in een mallemolen terecht , hetgeen toch niet de bedoeling kan zijn , mede doordat iedereen op deze prikpagina welkom is , hetgeen door sommige "langdurige' schrijvers wel eens vergeten wordt .

Rene

• Eric

@Huib,

Lijkt me heel gezellig. Alleen die route beschrijving.

Via de spoorlijn…? Is dat wel veilig daar in Thailand?

55555

Vanaf de Sukumvit? Vanaf welke kant gezien? Welek straat in.

Is dat daar waar jij een woning hebt. Ben inmiddels een beetje bekend.

Hopelijk staat .e.e.a. er nog als ik kom. Als ik al kom dit jaar. Want plannen zijn inmiddels aardig gewijzigd.

Eric

• pietpattaya

Shit heb ik net mijn trein verkocht,hoe ver is het lopen Huib?

Voor de duidelijkheid het is in soi moslim(overal bekend)oftewel Nernplabwan die soi met de drukke markt en waar je over de spoorweg gaat.

Als ik er geweest ben zal ik duidelijke routebeschrijving geven,daar Huib toch altijd de weg kwijt is :)

• Soldier

Komende van pattaya klang op sukumvit rd. linksaf en dan direkt rechtsaf bij de 7/11 winkel het is een vrij lange soi beter bekend als soi 53 bij de plaatselijk taxi's bekend als shooting soi (waarom? kom je misschien eens achter).

Kwam daar altijd om karaoke te zingen.

• huibthai

Pattaya klang tot Sukumvit , links zie je een voetgangerbrug en een zijstraat richting het Marpachan lake, dat is de Nerbplabwan, echter als je daar in wilt per auto, moet je naar de eerste U turn als je links met het verkeer meegaat, zie je links een zijstraatje, dit loopt recht naar de spoorlijn, ga daar weer links naar de eerste zijstraat, dat is weer de Nerbplabone, deze links in en halverwege zie je links een pleintje, ga dit op en aan je rechterhand is de Billybar. via de route met U turn is het ook halverwege maar dan rechts, bij de eetkramen. Piet jij bent de volgende, inderdaad niet mijn sterkste punt, ik ga meestal op de ,,reuk,,af

• Eric

Soi Moslim / shooting soi.

Ik heb geen vooroordelen. respecteer iedereen.

Maar is hier een verband?

555555

Eric

• Blont

Goie plek voor bar lijkt me.

Kan ik vast afzeggen.

Henk.

• piet friemel

gezien het entheausasme waarop huib dit meldt moet hij wel aandelen in deze bar hebben, had echter liever gezien dat deze bar aan mijn kant v.d. sukumvit was geweest want ik ben bang om over te steken,(dit gaat toch hopelijk niet ten koste van ons vaste stekkie op de markt ?) in ieder geval veel succes gewenst met de opening, nu maar hopen dat shooting uitblijft of het moeten de champagne kurken zijn

groeten aan de marktboys van piet

• han

Als mensen al zo ver gaan om een biertje met hollandse snacks te nuttigen en naar een soort “”bolle Jan“” (puur suggestie) te luisteren dan zal de tijd dat er (veel meer) taxi,s rondrijden in Pattaya ook wel niet ver meer zijn :D