Zijne Majesteit de koning is ziek

• loe(s)

''Veel Thais hadden gehoopt dat de koning aanwijzingen zou geven voor een uitweg uit de politieke crisis.''

Misschien ziet de koning ook geen uitweg meer :(

• maekong

Iedereen weet toch dat je over de koning geen negatieve opmerking mag en kunt maken, dus suggereren dat hij er volgende week niet meer is kan niet. Er zijn er voor minder enige tijd in thailand kleiner gaan wonen.

Ton

• Soldier

Soldier doe effe normaal aub , aan de reactie van dreumer is niets verkeerds.

Schreef Rene.

Ik heb gewacht op een tegen reactie van `dreumes` om te weten te komen of ik ABNORMAAL heb gereageert.Wilde daarvoor zeker mijn excuses aanbieden indien het geschrevene grammaticaal niet correct was.Helaas tot vandaag geen reactie gehad. Wat mij noopte toch hierop terug te komen. Zoals MAEKONG al eerder aanhaalde wat de gevoelens van het Thaise volk tot hun koning is zou deze uitspraak in het verkeerde keelgat vallen en de persoon in kwestie kon zich dan weleens in een zeer lastige positie kunnen vinden.Ikzelf heb dit ooit eens meegemaakt gewoon door een onschuldig kop of munt geval in hartje Bangkok.

Daarbij sloeg ik een munt met de afbeeldig van de koning keihard op een tafel en werd vriendelijk doch dringend verzocht dit nooit meer te doen.

Dus als iemand voorsteld dat de koning maar volgende week dood mag gaan heeft hij een probleem bij de Thai.

En zoals `STOERE` suggereerde had RENE ook naar kunnen handelen.

Nogmaals ik reageer op wat ik lees.

• pattaya.startpagina.nl

Dreumer heeft in een nieuwe topic gereageerd : koning ziek

Rene