Chiang Mai - Pattaya

• Sjef

Hallo,

Ik vlieg maandag 8 dec met china airlines zeer waarschijnlijk naar Chiang mai i.p.v. BKK.

Zijn er mensen die dit de afgelopen dagen gedaan hebben..?

Is er een goede trein verbinding naar Pattaya of Nakhon Phanom en is dit aan- of af te raden.

Er zijn ook vele vluchten vanaf Chiang Mai naar bkk maar dit is ook onzeker op de 9e

Hoe is de situatie nu in Pattaya, zijn er nog hotels met kamers in dit “ hoog” seisoen

en is er sprake van enige spanning daar…?

Met dank

Sjef

• han

is er sprake van spanning daar ???

• Sjef

leuk he Han mensen belachelijk maken. Geef liever normaal antwoord en gedraag je niet als je pictogram

• han

Je bent zelf begonnen,zoals te zien heb je nog geen minuut voorbereid.

• Co van Kessel

Voor mensen, die niet hoeven te reizen, vliegen e.d., is de situatie alhier in Bangkok net zo normaal als altijd.

Als je geen tv zou kijken of kranten lezen, merk je niets. Niet op straat, in parken of shoppingcentra, of ‘t uitgaansleven, restaurants alles is, zoals ’t was. Relakst.

Het is en blijft ‘n ongemakkelijke situatie voor de vertrekkende toerist of en met name de wachtende toerist, zeker als ’t ‘n paar dagen duurt. Onduidelijkheden over vergoedingen, hotelovernachtingen, vliegtuigreroutingen e.d., zal nog wel ’n paar dagen doorduren.

'n Paar uur geleden, Nederlandse tijd 08.10 is het eerste passagiersvliegtuig geland alhier in Bangkok uit Puketh. Er is ‘n begin. Meerdere zijn en zullen volgen. Dat het vliegveld pas weer volledig operationeel zal zijn in 1a2 weken is ’n ander verhaal.

As. zaterdagmiddag is er 'n borrul voor gestrandde Nederlanders op de ambassade. Ik dacht rond 16.00. Ook niet-gestrandde Nederlanders zijn welkom.

Voor de rest suddert de politiek behoorlijk door, maar daar heeft niemand last van.

Thai Internationaal heeft 'n schaderekening naar de demonstranten gestuurd van 20 miljard bath.

Andere instanties werken aan 'n juridische aanklacht van terrorisme tegen deze demonstranten.

Je kunt knap veel info op 't internet vinden.

Iedereen sterkte etc. toegewenst,

Co van Kessel

• Janbv

De volgende ellende komt er al aan! Nu hebben de aanhangers van de rode partij gezegd dat ze deze ondemocratische beslissing niet pikken.

Het wordt tijd voor de militairen!

janbv

• Sjef

beste han,

ik volg al weken lang alle schrijvende media mbt deze situatie. ben van alles op de hoogte maar nergens wordt vermeld of buiten de lokaties als het overheidsgebouw in BKK en BKK airport er spaning merkbaar is tussen thai en tourist of thai onderling.

Mijns inzien een gewone, legetieme vraag dus

• han

Dan ben ik benieuwd welke schrijvende media je leest :D

Hoe zit het met die treinverbindingen tussen Chiang Mai en Pattaya,als je wat meer weet kan je ons dan op de hoogte stellen?

Volgens mij is er een rechtstreeks sneltreinverbinding tussen Pattaya en Nakhon Phanom,er komen zoveel meisjes vandaan dat een bus dat niet kan trekken.

• Sjef

jammer van je zelfingenomenheid maar hoor net dat Nakhon Phanom helemaal GEEN trein station heeft maar alleen airport en bus station.

ondanks dat je niets toevoegd toch bedankt

• Soldier

Als de roden gaan demonstreren zullen de militairen snel ingrijpen.Overgrote deel van de hoge militairen en gepensioneerde hoge pieten zijn n.l. voor geel.Heb zelfs gehoord dat de koning in een geel pyama slaapt.Laten wij volgende week afwachten wat het parlement gaat doen. De roden hebben al aangekondigd dat zij van naam gaan veranderen om alsnog het land te kunnen regeren.