droomvrouw

• han

Tsja,het is wel wat anders dan een Thaise andere :D

Dear Respectful One,

My warm greeting goes to you. Pls permit me to inform you of my desire of going into a lasting relationship with you. I got your email contact from your country directories list; I thank God for coming across your mail and I believe by the grace of God you will not turn down my request. I am Miss. Rita Kone, 21yrs old girl from Bassam city, Cote d’Ivoire, the only daughter of Late Mr & Mrs Wetego Kone whom his death occurred as a result of assassination. My Father was a very wealthy Gold dealer in Abidjan city, the capital city of Republic of Cote d’Ivoire. I am constrained to contact you because of the maltreatment I am receiving from my step mother. She planned to kill me and take away my entire late Father’s treasury and properties from me since the unexpected death of my beloved father. Luckily for me, she did not discover where I kept my Father’s File which contains important documents. So I decided to run out from my father’s family house to a local hotel here in Bassam city, for the sake of my life. I wish to contact you personally for a long term business relationship and investment assistance in your country. My father of blessed memory deposited the sum of US$3,850,000.00 (Three Million Eight Hundred and Fifty Thousand United States Dollars), with Finance Firm in Europe with my name as the next of kin. I can forward you with the necessary information of the deposit on confirmation of your acceptance to assist me for the retrieval of the box contains the money and for the smooth transfer and investment of the fund in your country. As you will help me in an investment, and I will like to complete my studies over there, as I was in my school, when the crisis started.

I am willing to offer you 25% of the total sum as compensation for your effort input after the successful retrieval of the trunk box from the Finance Firm and transfer of the money to your account. I like honest, trust, love, truth, caring and respect, I have all these qualities in me and I hope you have all this qualities too? As soon as I receive your positive response showing your interest I will put things into action immediately. In the light of the above, I shall appreciate an urgent message indicating your ability and willingness to handle this transaction for me sincerely.

Pls write me back via this my private email: xxxxxxxxxxxx@yahoo.fr

Anticipating hearing from you urgently.

Thanks and God bless you.

Sincerely,

Ms Rita Kone

BTW,indien serieus geinteresserd ben ik geneigd deze droomvrouw af te staan Feit wil dat ik(op het moment) niet tekoop ben,ik wil dat mijn schatje uit Phils niet aan doen,dan maar arm.

• han

Vergeet het leukste gedeelte…de mail is verstuurt vanuit Thailand

xxxxxxxxxx@yahoo.co.th

• loe(s)

Die oplichting houdt kennelijk nooit op, maar wat is het nut om het hier te verspreiden, han?

Weg er mee zou ik zeggen.

• han

misschien wel om diezelfde reactie als jij hebt Loe.

Het houd nooit op,hoe kunnen die mannen zo massaal in Thailand opereren.Wie verdienen hier het meeste geld aan en wie knijpt een oogje dicht?

Ooit ben ik zelfs benaderd op Jomtien beach met het aanbod om zeer veel geld voor niets te kunnen verdienen,iets wat toen uitliep op een zeer grote ruzie vanwege de agressieve manier van benaderen.

Ook Europa zit vol met de Nigeriaanse gasten en zogenaamd kan men er niets aan doen,hoe komen die gasten dan aan visa?

En hoe komen ze in Thailand?.

Ergens word deze bendes een belangrijke hand boven het hoofd gehouden en daar stoor ik mij enorm aan.

Oke ,het gaat niet om het weer of om de duizenden ontheemden op de Thaise vliegvelden,zelfs niet om de dag dat er weer vanaf Suvanabhumi gevlogen mag worden.

Ook niet om drop of fricandellen of hema worst dus waarschijnlijk heb je gelijk…weg ermee.

Gisteren plaatste ik een hardverscheurend bericht van een vrouw die vanwege een taxi ongeluk overleed terwijl ze zich een weg uit Thailand probeerde te forceren.

Achteraf bleek het om een zwangere vrouw in bijzijn van haar moeder te gaan,uiteraard hoort dat gezien de armoedige reacties ook niet hier thuis.

Ik zal er inderdaad in het vervolg meer rekening mee houden,sxuses

• Soldier

Hoe komen die gasten aan een visa? net als jij han.

Hoe komen die gasten in Thailand? net als jij han.

• loe(s)

Ik las, dat die verongelukte vrouw een officier van justitie was.

Maakt het dat erger of minder erg?

Van mij mag je alle ongelukken in Thailand vermelden. Heb je een dagtaak:)

Je mag van mij alles hier plaatsen, han, mai pen rai,

maar ik vind dat die Nigeriaanse maffia geen reclame verdient.

Je had ook alleen melding van de poging tot oplichting kunnen maken,

maar de gretigheid, waarmee je de hele brief plaatste, stoorde me.

• han

Oke ,Loe,we schijnen er iets anders over te denken.

we storen ons allebei en dan hebben we toch nog wat gemeen.

Dat ongeluk is voor mij geen gewoon ongeluk ,wat haar taak in de maatschappij is is niet belangrijk het gaat mij om het dramagehalte,ook was haar beroep niet bekend voordat ik het artikel plaatste.

Een jonge ,weer zwangere,moeder probeert met haar moeder het land uit te komen en in plaats van gewoon naar het vliegveld te gaan komt ze in grote ellende en onzekerheid terecht.

Misschien heeft het belang van haar baan er iets mee te maken maar mevrouw wil of moet terug,misschien iets met verantwoordelijkheid te maken of met het feit dat ze inmiddels het gedoe schijtziek is,uiteraard is zij niet van ons slag wat happy zou zijn met een weekje meer.

Daar weet je zelf trouwens ook alles van,Loe had daar geen stakingen voor nodig :D

Uiteindelijk is er een mogelijkheid via Phuket en daar moet ze een reis voor ondernemen van 12 uur.

Ik stel me zo voor dat ze waarschijnlijk peulen heeft gescheten in die taxi tot het echt fout ging en ze onder de ogen van haar moeder het leven liet,iets wat in mijn ogen absoluut verboden zou moeten worden.

Ze zou zonder de geelhemden nooit in die taxi hebben gezeten en dat vind ik de drama en kan hier heel verdrietig om zijn,noem me maar sentimenteel maar het is zo.

Met iedereen en ik ken er diverse mensen van die het ongemak van de stakingen hebben ondervonden zou ik zeggen..zeur niet en denk wat flexibeler en anders blijf je maar in Bakkum maar met dit geval heb ik diepe gevoelens.

Er zullen trouwens wel meer doden zijn of mensen in het ziekenhuis zijn beland en ik hoop dat het de totale akties waard waren,ik vrees van niet.

• loe(s)

Inderdaad, shit happens :(

• Blont

Het is altijd erg, als iemand komt te overlijden.

De omstandigheden waar onder maken niet uit.

Of je hem of haar nu mag of niet.

Functie die iemand bekleed maakt ook niet uit.

Het enige wat dit erger maakt, was dat ze zwanger was, zo had ik begrepen.

Henk.

• johnboy

De omstandigheden zijn Thaksin en consorte, waar zij geen ene @!#$ mee te maken had, anders had ze nu lekker rustig op de bank gezeten met haar handen om het nieuwe leven heen.