Chiana air ams-Chiang Mai

• bertbreda

Het schijnt dat China air Ams. Chiang Mai vliegt. Zag zojuist een 747 van China air vertrekken waarschijnelijk naar Tapei dit was rond 10,00 uur vanmorgen weet niet of ze ook vannacht naar amsterdam vliegen vanaf Chiang Mai.

• han

volgens mij zie je ze vliegen,je post om 6.29 am dat je vanmorgen om 10.00 am een vliegtuig richting Tapei zag vertrekken,hahahhhaaa

Het klopt wel dat China nu voorlopig via Chiang Mai vliegt,staat al dagen in de kranten en op dit prikbord

• Ger v/d Berg

Ik weet dat China is geland op ma 01-12 om 09:38u want me meisie zat er in .

Gr , Ger

• jan

Vlucht CI 066 van 01 t/m 05 december vliegt Amsterdam – Chiang Mai - Taipei

Laatste update:

De CI 066 van 01 t/m 05 december zal via Chiang Mai naar Taipei vliegen. Voor passagiers die toch naar Thailand willen en een coupon Amsterdam-Bangkok hebben, kunnen naar Chiang Mai vliegen. De vlucht van 06 december a.s. wordt vooralsnog via de gebruikelijke route uitgevoerd.

Let wel, dat passagiers, die op bovengenoemde data oorspronkelijk al geboekt staan hebben voorrang, maar voor de gestrande passagiers van 25, 26, 27, 28 en 29 november jl. kunnen op de lijst worden gezet. U kunt contact opnemen met uw reisagent en/of direct met China Ailrines Reserveringen: 020-6461001. De vertrektijd blijft hetzelf: 14.25 uur.

Voor gestrande passagiers van onze vluchten, CI 066, van 25 t/m 05 december 2008 zijn de volgende mogelijkheden van toepassing. Uiteraard geldt dit tevens voor de passagiers die niet naar Chiang Mai willen reizen.

1.Geheel ongebruikt ticket kan voor volledige restitutie worden ingediend of via BSP link worden gedaan. Vermeld wel -due xxl CI 066 25/26/27/28/29nov Thailand unrest- of -invol rerot CI066 CNX iso BKK 30nov-05dec due Thailand unrest-

Ger v/d Berg schreef:

>

> Ik weet dat China is geland op ma 01-12 om 09:38u want me

> meisie zat er in .

>

> Gr , Ger