Zal me ff een worst wezen
Willem, de Hollandse frikandel is een fraai stukje cultureel erfgoed, d'r zit jarenlange research achter om de frikandel te krijgen zoals ie nu is.
Dat ze in Pattaya vieze lange gehaktstaven onder de naam ‘frikandel’ aan het verkopen is mij tegen het zere been aan, noem het dan alstublieft iets anders, maar alstublieft geen frikandel,…. want ik was in staat toen ik dat ding kreeg om het tegen het plafond aan te smijten, bah bah wat ranzig…….
En nog even wat anders: Een frikandel hoort men te diepfrituren in een frietpan met vet op 180 graden, en niet in een pannetje met 3 cm lauwe olie zoals de Thaien het doen……..
gegroet, de pompbediende
Een zware belediging van een persoon, die gek is op junkfood, zoals de meeste provincialen, Ouders etc hebben nooit op de huishoudschool gezeten, maar gingen pa uit de kroeg halen of wachten op het pastoors-bezoek om het huishouden vooral ,,kinder-rijk te maken. Deze personen geven ook af op buitenlanders die deze populaire snack een ,,l.ul vormig geheel geven!!'Ze weten niet dat deze ,,farangs,, onder de Nederlanders ,weleens jeuk hebben aan hun geslachtsdeel en daarna ,,vrolijk,, verder werken ,zonder hun handen te wassen. Maar ja, 180 gr. en hoger doden deze bacterien!!! Wat de mensen in Holland eten om dit produkt lekker vet en mals te maken, vinden ze niet belangrijk, vooral rondom Eindhoven worden nogal eens honden en katten vermist!!! De woonplaats met als bijnaam ,,kattenmeppers,, komt ook uit deze regio!!! Ik heb het geluk om bij een vriend welkom te zijn ,die een ambachtelijk produkt maakt, nadat hij zijn produkt op gewicht/lengte heeft gebracht, blijft er soms wat stukjes over ,die ik dan krijg. Ik frituur deze op 180 gr, mijn gasten genieten daar op mijn huiselijke parties ,enorm van en de kok/leverancier krijgt dan enorm veel komplimenten!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?