Blijft U in Thailand ? Gaat U terug naar Thailand ?

• pattaya.startpagina.nl

In deze roerige tijden wil ik graag een soort opiniepeiling houden :

In het ergste geval breekt er een burgeroorlog uit die waarschijnlijk niet snel zal eindigen .Er komt dan uiteraard een ernstig negatief reisadvies van het Minbuza .

Op dit moment wordt alleen aangeraden bepaalde plekken te mijden

http://www.minbuza.nl/nl/reizenlanden/reisadviezen,reisadvies_thailand.html

Blijven de expats in Pattaya Thailand of hebben ze een “nood” scenario gemaakt in geval van een burgeroorlog ?

Blijft U op de huidige plek wonen en/of wat voor maatregelen heeft U genomen , of gaat U nog nemen ?

Gaan de prikkers die nu op vakantie zijn in Pattaya Thailand en moeilijkheden ondervinden met de terugreis toch de volgende keer weer terug of gaat U naar een ander land op vakantie ?

Bedankt voor uw medewerking.

Rene

• johan

toen taksin aan de macht kwam voorspelde ik dat dat niet veel goeds zou worden

en werd ik uitgelachen. om de redenen wat ik in indonesie heb zien gebeuren met de chinezen leek het mij toch verstandiger om alvast maar te vertrekken. heb daar nog steeds geen spijt van en denk niet dat ik ooit weer terug ga naar thailand.

• sjakiewattenon

Ik blijf gewoon op Koh Samui wonen. En of de toeristen terug komen ? Dacht het wel ! Bermtoeristen. :-)

• william

Je kunt de vraag uitbreiden met de vraag: “U was van plan binnen korte tijd naar Thailand op vakantie te gaan; bent u dat nog steeds van plan?”

Ik heb een ticket en hoop over twee weken te vertrekken. En als het kan, dan ga ik.

• WillemParkstad

Je kunt de vraag uitbreiden met de vraag: “U was van plan binnen korte tijd naar Thailand op vakantie te gaan; bent u dat nog steeds van plan?”

Ook wij hebben een ticket om op 10 december te vertrekken met LTU vanuit Dusseldorf. En ook wij hopen te kunnen vertrekken.

• william

En ik dus vier dagen later met diezelfde LTU en vanuit datzelfde Dusseldorf.

Als je pech hebt, dan kom ik je daar nog tegen.

• Luc

Mijn moeder gaat over een weekje naar Thailand, als Eva air haar

tenminste daar naar toe kan vliegen.

Wijzelf gaan pas volgend jaar, maar zien geen enkel probleem.

Veel mensen zien via de media wat daar allemaal gebeurt en

besluiten om toch maar niet naar dat levensgevaarlijke

land te gaan.(Ze staan dan ook al op de 7e plaats :)

Maar persoonlijk zou ik zonder meer gaan

Luc.

• Yets online

Mijn voorzichtige inschatting is dat de gemiddelde Thai het niet meer weet. Met hun ontvlambare karakters kan dat op ieder punt leiden tot escalatie, ook in Pattaya.

Ik zou me onthouden van een eigen mening in elk geval. Voor mij is dat dubbel zo moeilijk :-) Ik hoop in januari weer te gaan en mij een biet waar ik land, liever op U tapao, dat is dichterbij en scheelt veel file-leed als je het weet :-) Mijn sympathie gaat uit naar de bezetters! zeker als ze het volhouden tot a.s. dinsdag.

• arend64

ik ga pas volgend jaar maar zit nu te wachten of mijn tilac zaterdag terug kan of niet dan moet in weer met de vreendelingendienst bellen dus we wachten maar af

• han

Het zou mij niet afschrikken,Pattaya zal een van de veiligere plekken in Thailand zijn als echt de pleures uitbreekt.

Waarom??….simpelweg omdat iedereen van de farang afhankelijk is en daarnaast nog amper op de traditionele manier leeft en werkt…it,s all about money