Filmbeelden van de chaos op het vliegveld van Pattaya

• pattaya.startpagina.nl

Filmbeelden van de chaos op het vliegveld van Pattaya , luister naar de zeer toepasselijke achtergrond muziek van Michael Buble :

Klik Hier

Rene

• Willem

Wat een ellende daar het lijkt wel een vluchtelingenkamp met soldaten met monddoekjes op. Op het einde zie je een groepje moslims bidden dat heb ik de Thaien nog niet zien doen de laatste week, daarom duurt die ellende zo lang.

:+:+:+

• maekong

Weer eens een ander gezicht dan bekend, met 25 uit het vliegtuig van ko samui stappen en een taxi naar de stad nemen.

Ton

• han

Wat een financieele injectie voor Pattaya en omstreken,hahahah

Ben benieuwd wat zo,n flesje water daar in dat kleine cafeetje op U-tapao nu kost?

Gouden tijden in die mini-terminal,55555555

• monika

Bij LTU moet je in checken bij een resort buiten pattaya op de weg naar U-tapao,

daar vandaan ga je met de bus naar U-tapao,

hopelijk gaan we morgen mee,

Harrie

• Boris

Nog gratis hutspot gegeten in Bangkok?

• han

vergeet de gezellige st.nicolaasliedjes niet Boris

.

• Yets online

Hutspot is voor Geuzen. dat dient uitgedeeld te worden op de andere vliegvelden. Juiste kleur en voedzaam, want hoe regelen ze daar de fourage.

• Fransmaster

wat ben ik toch blij dat ik gewoon in Eindhoven zit, en niet daartussen hoef te gaan staan. :D Wat een kutvakantie zou dat toch zijn als je hierin verzeild raakt.

Maar goed, “mai pen rai” zeggen we dan maar.555

gegroet, de pompbediende

• monika

ja boris de hutspot was lekker, alleen vind ik dat de nederlandse ambassade de nederlanders beter hadden kunnen informeren