kees bar

• arend64

weet iemand of kees bar er nog steeds is op soi 7 1/2 het is een tijd geleden dat ik daar geweest ben

• WillemParkstad

Ik denk dat we nu meer geinteresseerd zijn in de actuele situatie van Thailand. En hoe men de gestrande toeristen weer naar huis krijgen. En ook of de toeristen die de kerstdagen in Thailand wilde doorbrengen daar sowieso wel kunnen komen.

• evert

In october jl nog wel maae dat leuke meisje wat goed kon biljarten of ieder geval deed heb ik niet gezien dus ben er maar een keer wezen kijken;jammer was een lekker ding

• pietpattaya

Ja bestaat nog steeds

• pietpattaya

Men vliegt nu af Utapao en voor de rest we zien wel This is Thailand :):):) land of smile

• han

Ik denk dat we nu meer geinteresseerd zijn in de actuele situatie van Thailand. En hoe men de gestrande toeristen weer naar huis krijgen. En ook of de toeristen die de kerstdagen in Thailand wilde doorbrengen daar sowieso wel kunnen komen.

Gaat WillemParkstad uitmaken???

Wie is deze mafkees nou weer die niet onder zijn eigen naam durft te posten of meent te weten waar die prikbord tot dient.

Terug in je mand en BLIJF !!!

• arend64

piet

bedankt voor je antwoordt

hier heb ik wat aan weet je ok misschien hoe het met kees gaat en long

• Fransmaster

Niet zo autoritair Han, je lijkt mijn vroegere schoolmeester wel, alleen had die meer haar, 5555 :D

Gegroet, de pompbediende

• sokkepok

maar hij heeft wel gelijk.