Vandaag vertrekken met LTU

• monika

Zijn er meer mensen die vandaag zouden vertrekken met LTU, misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden van het laatste nieuws LTU

Me zoon is bezig om LTU duitsland te bellen, maar alle lijnen blijven bezet,

zo ook Greenwoodtravel bangkok geeft aan alle lijnen bezet,

Wel blijkt LT 1750 die vandaag zou aan komen uit geweken is na Phuket

ook deze pagina is interessant om te volgen die word regelmatig vernieuwd

http://www.airberlin.com/site/aims.php?LANG=net&SHOW=DEP&RMT=&DEP=BKK&TODAY=0&FLNO=1751

Groet harrie

• monika

Als gevolg van de politieke onrust blijft de luchthaven van Bangkok tot 27-11-2008 om 18 uur plaatselijke tijd gesloten.

Hierdoor kunnen vluchten op deze route tot op het laatste moment uitvallen of worden omgeleid.

Wij houden u op deze plaats verder van de situatie op de luchthaven van Bangkok op de hoogte.

Geachte heer Jansen,

Vriendelijk bedankt voor uw e-mail.

Op basis van de laatste gegevens blijft Bangkok Suvarnabhumi Airport (BKK) i.v.m. demonstraties tot donderdag 27 november 11:00 uur (lokale tijd) volledig gesloten.

Hoe de komende dagen naar/van Bangkok gevlogen wordt, is momenteel niet met zekerheid aan te geven. Ons Service Center is dag en nacht bereikbaar op onderstaande nummers. Het locale telefoonnummer van airberlin/LTU in Thailand is 001 800 12 0666375 (dom. free call). Voor boekingen kunt u contact opnemen met het nummer +49 30 3434 2041.

We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden via airberlin.com en/of per e-mail.

Ik hoop u hiermee op dit moment voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Ivonne Gabriel

Serviceteam Benelux

• Ger

Hoe komt LTU aan die informatie dat de luchthaven vandaag tot 18.00lt gesloten blijft? Als ik het zo aankijk lijkt het meer dat het nog dagen gesloten blijft.

• monika

Ja ger ze houden je gewoon aan het lijntje

vanmorgen stond er de luchthaven is om 11.00 uur weer open

ik denk dat niemand het weet, het is gewoon afwachten tot ze in grijpen

• Adrie

Harrie dat 001-800 tel no klopt, Net een duitser gesproken die gisteren moest vliegen met ltu. (Hij had me datzelfde no gegeven) en belt nu iedere dag een keer en noteert de tijd en met wie hij heeft gesproken, en het advies luid blijf waar je bent.

Ik ga normaal gesproken 5-12-08 terug, maar ik kijk er niet raar vanop als dat wat langer gaat duren (Mai pen rai)

Het leven hier in Pattaya is zo slecht nog niet.

Mvg Adrie