Is het mogelijk ???

• gijsles

hallo prikkers ,ikheb voor vrijdag geboekt ,lang op gewacht maar zo te lezen geven jullie weining kans.maar ik mijn vriending gebeld die zei geen proleen ,ik gaat naar boeda en alles is opgelost ,dus ik blijf moet houden heb er vertrouwen in houden .degroette gijs

• huibthai

Hoorde net ,24 uur hier, dat volgens Schiphol, Eva, China en KLM misschien 14 dagen niet zouden vliegen

• pattaya.startpagina.nl

Er is niemand ,maar dan ook niemand , die kan weten , kan voorspellen , hoe lang dit allemaal gaat duren.

Je wordt toch niet goed van al die indianen verhalen op de internetsites .

Jammer voor al die reizigers inbound en outbound , die problemen hebben ,maar het grootste probleem is toch Thailand zelf ?

Rene

• han

Klopt,puur speculaties.

als morgen de bezetting ophoud dan vliegen ze binnen no time weer op BKK,welke (financiele) belangen denken jullie dat er met de verbindingen gepaard gaan?…misschien een paar (low-budget) s.xtoeristen op en neer scheuren?

• Ger v/d Berg

5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 die laatst zin is leuk han , maar ik zit anders om in spanning .

Gr , Ger

• Fransmaster

Als ze toch naar de boeda gaat, kan ze dan even vragen wanneer mijn salarisverhoging er nou eindelijk eens door komt :D !

Gegroet de pompbediende

• huibthai

Weet ik ook wel, maar gisterenavond een goede kennis aan de telefoon , deze was volkomen in paniek , zou zondag vliegen!!!!!

• loe(s)

Misschien moet je aan je vriendin vragen of de tv op een andere zender mag :)

Er waren gisteren 3 Thaise zenders actief met nieuws over Bankok.

Je zou ook eens een andere krant kunnen proberen dan de Telegraaf.

Wat dacht je van The Nation of The Bangkok Post?

klein stukje uit de BP van vandaag:

Prime Minister Somchai Wongsawat and the People's Alliance for Democracy yesterday rejected a call by army chief Gen Anupong Paojinda for compromise with a new election and an end to anti-government protests in the wake of Suvarnabhumi airport's shutdown.

The airport was closed from Tuesday for security reasons after PAD demonstrators stormed its passenger terminal.

Core PAD leader Sondhi Limthongkul said the anti-government group would stay there for a few days to bring down the government of Prime Minister Somchai Wongsawat.

But the Civil Court last night ordered them to leave after a request by Airports of Thailand Plc (AoT), which controls all international airports in the country.

• monika

Ik heb een vaag idee dat je het over mij hebt,

de bangkokpost krijg ik elke morgen netjes onder de deur door,

de telegraaf lees ik niet ook niet thuis dan krijg ik de AD

ik kijk alleen op de website van de Telegraaf

een vriendin heb ik niet wel ben ik 34 jaar getrouwd met een nederlandse

ik ben afhankelijk van de tv zenders van het hotel,

noem een tv zender waar ik nieuws krijgt over deze staking,

dan zal ik vragen of ze die kunnen opzoeken

vriendelijke groet Harrie

• huibthai

Ook thaiportal op internet, link bij dit pattaya prikbord geeft vrij recente informatie in het hollands