Is het mogelijk om moderatie, desnoods tijdelijk
op te heffen, ivm. nieuws over thailand ?
Temeer, daar er ook al over protesten in
Banglamung gesproken word.
Zodoende kan snelle inf gegeven worden aan
de mensen wie het aangaat,
groeten, jan zeg.
Het wordt nog veel erger. Gisteren is trouwens een al vliegende machine van CA terug gekeerd naar AMS. Dat vliegtuig staat nu dus op Schiphol. Ze gaan op volgorde de passagiers laten vliegen mocht BKK weer oppen gaan. Dit betekend dat de gestrande passagiers van gisteren op de eerst volgende vlucht gaan, aangevuld met een aantal passagiers die vandaag zouden vertrekken. De passagiers die vandaag zouden vertrekken gaan dan weer op de volgende enz.
CA gaf net aan per telefoon dat ze rekening houden dat dit langer dan een paar dagen gaat duren. Ik ga er even vanuit dat mijn vakantie niet door gaat. Hoe willen ze in vredesnaam al die passagiers die nu stranden in BKK terug krijgen naar AMS. Dan heb ik het alleen nog maar over CA. De puinhoop op het vliegveld is totaal en zal nog weken gevolgen hebben.
De KLM vliegt ook niet. Morgen zo te zien wordt er ook niet gevloegen. Ik sprak CA en die geeft aan dat ook al zou het veld open gaan, de gevolgen meer dan een week te zien zullen zijn. Ik ben inmiddels overgeboekt naar a.s. zaterdag want alles zat verder vol. Als ik zaterdag niet vlieg hou ik het voor gezien en ga ik ergens anders heen. CA gaat er vanuit dat er pas volgende week weer normaal gevogen zou kunnen worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?