Alle vluchten geannuleerd

• TonPattaya

dom gelul BOL het staat nergens wat jij schrijft gewoon een gok van je omdat je drommels goed weet hoe dit waarschijnlijk gaat aflopen.

waar staat dat, de Koning nieuwe verkiezingen wil ? wel bij de les blijven ook al heb je korperaalsrepen 5555555555555555

• huibthai

Zover ik weet ,heeft de koning, maar ook het Boehdisme , niets met regeren te maken of mee te bemoeien Toen Takkie nog aan de macht was, werd deze toegesproken door de koning , deze gaf Takkie een veeg uit de pan , dat begrepen alleen de goede luisteraars en ook keek hij Takkie tijdens deze toespraak recht in de ogen

• loe(s)

Ik zit vast op Koh Samui. Ik kan niet weg.

Gelukkig wil ik ook helemaal niet weg :)

• Ger

Wordt ik net gebeld door het reisbureau en die vertelde dat als ik nu naar Schiphol ging ik mee kan op de vlucht van 14.30lt van China airlines. Alleen gaat die niet naar Bangkok maar rechtstreeks naar Taipei. Daar zou ik dan twee uur moeten wachten op een vlucht van China airlines naar Chiang Mai. Die laatste vlucht krijg ik dan van China airlines aangeboden zonder dat ik hoef te betalen.

Ze willen vanmiddag zoveel mogelijk mensen weg krijgen van AMS.

Ik doe dit niet want dat wordt een verschrikkelijke reis.

Het is ongeveer vijftien uur naar Taipei en vervolgens na twee uur wachten nog eens vijf naar Chiang Mai. Er is ook nog het risico dat straks alle vliegvelden bezet worden en dan zit ik in Taipei.

Ik wil heel graag naar Thailand maar dit gaat mij toch een tikkie te ver. Wel fijn dat het aangeboden wordt.

• pisauw

Wat een mazzel heb jij Loe. Kan je lekker daar blijven.

5555

Gr. Riet

• han

volgens een Nederlands nieuwsbericht van Arrow classic radio(altijd in deze warrige dagen de bron vermelden:D) is nu ook Don Muang bestormd.Waarschijnlijk een geruchtje ontsnapt dat er vluchten zouden worden omgezet,je bijna kunnen stellen dat er geen oplossing meer is zonder bloedvergieten,vraag blijft over wiens bloed?

Ik hoop dat alles voor de betrokkenen weer snel voorbij is,het zal je maar gebeuren…….eindelijk het aftellen voorbij en dan zo,n gele horde.

• Ger

De enige oplossing lijkt mij een staatsgreep door het leger. Op het moment ze een coupe plegen en meteen aangeven dat er nieuwe verkiezingen komen, kunnen de gele demonstranten naar huis.

Je kunt je ook afvragen of verkiezingen zin hebben want ook dan zal deze oppositie partij waarschijnlijk niet genoeg stemmen krijgen. Gaat het dan weer van voor af aan beginnen?

Inmiddels is duidelijk dat er zaterdag ook niet wordt gevlogen en de eerste optie voor mij is nu maandag.

Ik sta verbaast dat ik nog op de vlucht van maandag gezet kon worden. Het is wel zo dat heel veel mensen inmiddels hun vlucht hebben geannuleerd.

Het is leuk geweest zo en ik zou er geen moeite mee hebben als ze die lui met hardere middelen proberen weg te krijgen

• Soldier

korperaalsrepen? hahahahahha

Zijn dat de nieuwe repen van kwatta?