Auto

• Sajan

toch het lezen weer een probleem, maar Erik daar hebben er meer last van trek het je niet aan!!!

• loe(s)

Kun je nog lezen, lees dan mee.

Volgens mij zeg jij precies hetzelfde als ik, hansthailand.

Was de Sang Som in de aanbieding? :)

• loe(s)

Overigens heb ik op Samui nog nooit een 2 deurs pickup gezien met groene nummerplaten. Dat zal dan wel plaatselijk zijn voor Pattaya (Bangkok ?)

Ik heb 2 kennissen met een 2 deurs en lage wegenbelasting, maar gewoon een witte nummerplaat met zwarte letters/cijfers.

Maar op Samui hebben ze meer afwijkingen :)

• loe(s)

Herstel:

De nummerplaten van de 2 deurs zijn welliswaar niet groen maar wit, maar de cijfers zijn bij nader inzien donkergroen. Was me nooit eerder opgevallen :)

Toch weer wat geleerd van hansthailand :)

Bij de echte vrachtwagedns zijn de cijfers trouwens wel weer zwart (op wit).

Raar land ;)

• hansthailand

Is goed mogelijk, want in de rest van thailand, zij het voor 2 deurs pick ups, bijna allemaal grijze kentekens, en die zijn wit, met groene letters.

Maar je zal bijvoorbeeld geen 4 deurs pickup met groene platen zien.

• hansthailand

klopt, en bij openbaar vervoer zijn de platen geel, met zwarte letters, en officieele taxis zijn het groene platen.

• loe(s)

De officieele taxi's (taxi-meter, hoewel vaak zonder dat ze die willen aanzetten) hebben op Samui gele platen met zwarte cijfers/letters.

• hansthailand

Die vallen onder het normale openbaar vervoer systeem in thailand, maar de taxi's van bijvoorbeeld thai airways, of limousine taxi, dat zijn prive taxi's en die hebben groene platen