Ik hoor dat Joran gezien is op een binnenlandse vlucht naar Koh Samui.
Ik denk dat hij een fout maakte met ik haal die meisjes uit Koh Samet, ik heb daar nog nooit een rond zien lopen, maar dat was 4 jaar geleden!
ik hoop dat hij in Thailand blijft, de Thaise politie weet daar wel raad mee, ik denk dan dat hij zal smeken om uitgeleverd te worden naar Nederland,maar ja als hij via een ander aan grenzend land gaat zijn ze hem kwijt het zelfde als mevr.Duisenburg voor haar zoon,die dacht alleen maar aan eigen zoon en niet de onschuldige in Bangkok Hilton.
Maar ja we hebben nu een uitleverings verdrag maar als je daar nu zit gaat er ook wat jaartjes overheen dus laat hem even in Thailand blijven dan pakken zij hem toch wel !
gr.Pathum
Nu maar hopen dat Joran nog niet het land uit is, en het land ook niet uit kan.
En zullen velen nu zeggen: “zie je wel, Thailand is één en al sex!”
Jammer, want er is zoveel meer dan alleen vrouwenhandel.
@ Pathum, wat was dat met de zoon van Duisenberg?
Dat verhaal ken ik niet. Maar de zoon heb ik wel eens een paar keer getroffen in een café in Bangkok.
De zoons van Gretta Duisenberg hadden een bar op Koh Tao, waar stevig in weed werd gehandeld (niet door de zoons natuurlijk ) Het lag gewoon voor iedereen toegankelijk achter de bar. Waarschijnlijk rzie gekregen met lokale maffia.
Een van de zoons is gearresteerd, naar de gevangenis gebracht op Koh Panghan of Koh Samui (dat ben ik ff kwijt).
Hij is toen op borgtocht vrijgekomen en door een Telegraaf journalist het land uit gesmokkeld naar Cambodja.
De Thaise overheid had gezichtsverlies geleden en waren heel boos.
Ik heb er verder niets meer over gehoord.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?