En wat is jullie mening over het programma?
En wat Joran zei over Pattaya? Dat Pattaya hemel of hel is.
Het is één grote Hoe*enstad volgens hem.
Nu maar te hopen dat hij met deze beelden aangepakt kan worden.
En dan bij voorkeur in Bangkok.
Het blijft een sukkel, hij had kennelijk een idee om wat bahtjes te verdienen alleen het administratieve gedeelte was hij vergeten.
Effe naar de ambassade …….effe papiertje ophalen…..effe papiertje invullen …..en effe een stempeltje erop…….effe op het vliegtuig en klaar is Joran.
Waar maken al die prikkers die hun vriendin/vrouw naar Nederland willen zich nou zo druk over, je ziet toch dat het gemakkelijk is.
Ja precies Jan, zo gemakkelijk is het niet om iemand naar Nederland te krijgen, zelfs voor een korte periode van Max. 3 Maanden.
Ik vond het overigens maar een zwakke uitzending van PRdV. Hij had zich misschien beter moeten voorbereiden. Op wat voor visum zouden die Thai dan naar NL komen? Een vakantie visum, dan mag er niet gewerkt worden. Wie staat er garant voor de Thai die naar NL zouden komen? Hebben de beoogde Thai al een Thais paspoort? En ga zo maar verder!!!
Die Joran komt amaturistisch over, net zoals de uitzending van PRdV. Ik ben de eerste die zal zeggen dat de gedachtes van die Joran niet sporen, maar ik denk zelf dat hij ‘gewoon’ iemand wilde oplichten. En dat is nog gelukt ook, Peter bedankt voor de 1000 Euro. En waar is die 1000 Euro eigenlijk voor betaald?
Vond 't ook een slecht uitzending van Peter R., Peter liegt de kijker ook voor.
Joran zou zogenaamd een aantal onschuldige meisjes uit Soi Cowboy geregeld hebben… en in Pattaya zaten er nog meer … (onschuldige meisjes uit Soi Cowboy en Pattaya ? Yeah right).
Vervolgens vinden de “onschuldige” meisjes een salaris van 15.000 baht per maand te weinig.. groot gelijk hebben nog ook. Als de meisjes horen dat ze 10 uur moeten dansen zegt het ene meisje nota bene dat als ze ‘overtime’ werkt ze die 15.000 baht ook zo binnen heeft (gewoon een pro dus)… het eindresultaat is dat de meisjes dus gewoon niet willen omdat ze nog naar school wil (hoezo dwang dan?).
Ook wordt inderdaad zoals al eerder gemeld niet duidelijk waarom of waarvoor die 1.000 euro aanbetaald werd… Al met al een hoop gepraat maar geen enkel iets wat in een rechtbank iets opschiet…
Mijn conclusie : het enige wat steekhoudend verwijtbaar is, is dat Joran respectloos over prostitués praat en berpaald niet bijster slim is.
Ik ben niet voor Joran, maar met zo'n lutser als De Vries wordt 't nooit wat.
Joran was zeker niet bezig met oplichten want dan had hij wel geprobeerd meer eruit te halen,gezien zijn levensstijl heeft hij geld genoeg ,pap support hem wel.
die gedachtes over de visa,s waren zo vreselijk stomzinnig dat hij duidelijk toonde niet op de hoogte te zijn.
De dames waren overgens wel van het clubkaliber (met bijverdiensten)want ze spraken zeer redelijk engels en zaten op school en wilden die zelfs afmaken.
leuke beelden ,meer was het niet.
Leuk overgens dat Joran dit maal de discussie Thailand gerelateerd heeft gemaakt,zijn we mooi van een zootje zeuren af.
PrdV wordt bedankt voor de door hem aangestelde promotor van Thailand nu hoor ik iedereen hier roepen “ziewel één en al hoeren bende” “jaja waar gaan jullie er voor heen voor die schoolmeisjes? ” nee voor mij moet de Thaise politie nu laten zien dat met dit soort mensen als die Joran korte metten wordt gemaakt en dus opsluiten die gast nu hebben ze de kans om te bewijzen dat ze er wat ( zou het alleen maar voor eerherstel zijn ) aan doen.
Joran kan zich trouwens maar beter niet meer in Pattaya vertonen want er zijn er daar nu die hem wel opknappen daar kan hij van op aan, advocaten papa of geld redt hem daar niet, en laten we hopen dat we zo snel mogelijk van dit soort gasten verlost worden.
Fred
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?