Hallo Thai liefhebbers,
Gisteren het thai festival bezocht en met volle teugen genoten .De Liefhebbers van de Thaise muziek shows en dansen zijn volgens mij goed aan hun trekken gekomen en gezien de swingende gemeenschap met vele Thai lady`s voorop kon je het gewoon niet anders dan mee swingen Wel zijn er nog wat problemen voor de organisatie op te lossen denk ik namelijk de controle voor wie wel en niet voor het avond programma heeft betaald diegene die gewoon een kaartje aan de kassa had gekocht voor overdag kon ook gewoon s`avonds blijven ( dit kan je niet als organisatie verkopen tav de trouw betalende bezoeker ) niemand die daar op controleerde en een misschien wel groter probleem de standhouders klaagden ( souveniers verkopers ) over de hoge kraam ( standplaats ) kosten ik sprak met 2 luitjes die gezien de omzet niet weer deel zouden nemen en deze verkondigden dat er veel meer standhouders er zo over dachten. De eten- en drink gelegen heden hebben volgens mij topdagen op de beurs ondanks dat mijn Thaise kennissen het meeste eten mai aroy vonden wat we op tafel gezet hadden ( overigens door henzelf uitgezocht ) zelf vond ik het eten te vettig en stevig aan de prijs ( misschien teveel verwent in Thailand en of door thaise mensen ), maar toch totale plaatje een mooie dag geweest.
m vr gr Fred.