Pattaya en Jomtien 2008

• wil

Zo we zijn weer heelhuids thuis gekomen vanuit Thailand hebben de eerste negen dagen prachtig weer gehad en veel zon.En toen begon het vanaf de 20ste 1 en al regen zeg was het niet in de morgen dan wel in de middag.En dan praat ik niet over een lullig buitje nee het hoosde gewoon, alles liep weer blank hoor we hadden wel een mooi uitzicht vanuit het appartement Katalina op de nieuwe tussen haakjes rijweg die nog niet klaar is nog lang niet. Heel veel plezier gaf dat.Leek wel een rivier op zijn tijd.Maar ja we hebben het wel naar ons zin gehad hoor ondanks het weer. We hadden voor het eerst een appartement en wat waren we daar blij mee met het weer.Dan heb ik het nog niet over het werk aan de wegen niet te geloven zeg de manier waarop ze werken het is gewoon een lachertje en wat een gaten zeg.Wij vonden de sfeer dit jaar een stuk minder dan vorig jaar erg jammer de meisjes waren ook niet zo als anders.Maar goed genoeg nu. Ik ga het even hebben over een heel aardige man die een restaurant heeft die de My Way heet, wat kan die man goed eten klaarmaken zeg heerlijk. Die salade en die andyvie stampot heerlijk. Zo ik heb Rinus gezegd dat ik de groeten zal doen aan zijn zus van hem dus Riet? bij deze en allemaal gaan eten bij hem hoor nou denk dat je nu wel genoeg de hemel in geprijsd en we zien ons weer volgend jaar he.Hebben de laatste dag nog een heerlijk afscheid gehad die voor ons heel onverwachts erg leuk afliep, bij de Ping Pong bar erg leuk bedankt er voor.

Zo voor nu is het klaar en tot horens

Groetjes Wil

• Soldier

Altijd goed eten bij Rinus. En nooit te beroerd om een praatje te maken met zijn klanten. En zijn kippensoep is voortreffelijk vooral na een avond/nacht teveel Blacklabel naam khaeng.