gisteren paul witteman

• jan

http://www.dumpert.nl/mediabase/294101/c34ad421/_vs_freek_de_jongepeter_r_de_vries.html

gaat over p.r de vries met freek de jonge.

• loe(s)

dat programma heet volgens mij: pauw & witteman :)

• loe(s)

zo meteen in thaind op bvn. nog 20 minuten geduld :)

• loe(s)

sorry, ik haalde even ‘'pauw en witteman’' en ‘'de wereld draait door’' door elkaar.

pauw en witteman is later op de avond :)

foutje, bedankt

• huibthai

Uitzending gezien , Freek de Jonge zit fout, hij werkt zelf voor de omroep , niet de persoon, maar de omroep wil scoren met kijkcijfers , Peter R de Vries zijn omroep vraagd spraakmakende uitzendingen te maken en dat doet hij zeer goed en bang is hij absoluut niet, daar herhinner ik met de uitzending met Steve Browne nog te goed voor. Journalistieke uitzendingen behoren alles te laten zien ,wat er gebeurd in onze samenleving in het verleden gebeurde dat ook ,neem alleen de affaires maar van Prins Bernhard etc.

• Soldier

Zag Paul en Witteman ook vrijdagavond.Ik denk dat Joran in Thailand verblijft op een studentenvisa.Zag wel zijn verblijfadres(leuke Villa) en niet echt des students hahahahaha.

• pietpattaya

Het verhaal klopt niet helemaal ,een Thaise verdient in Bangkok wel meer 1000-2000$ per maand met dit soort werk dus waarom naar Holland?

De bordeelhouders zijn gek zeker? om 10.000 te betalen voor iets wat zij zelf beter kunnen en voor veel minder geld.

Het lijkt een hele villa maar zijn al te huur vanaf 300 euro per maand.

Zo krijg je dus mooi verhaal tsjaaaaaaaaaa :)