nu daar zijn we weer
tijdens mijn ziekenhuis bezoek vlak voor vertrek de vorige keer naar 333 travel gebeld en wat zijden ze tegen haar stuur maar een emailtje dan komt alles goed(16 ocktober) zogezecht zo mijn dochter een keurige email gestuurd met de mededeling dat de vlucht geanuleerd moet worden of verzet met uitleg van het geheel dit op verzoek van 333 travel .
zondag 19 ocktober ondslagen uit het ziekenhuis(nog even een mailtje gestuurd met de mededeling ogf alles goed was gegaan)
maandag nog geen bericht dus maar even gebeld hoe of wat .
wat schets mijn verbazing ze hadden geen enkele mail ondvangen zowel van mijn thuis uit en vanuit het ziekenhuis niet!!!??
en nu vroeg ik ik kan wel een kopy stuuren van de verzonden mail zo gezecht zo gedaan ,DAAR HADDEN ZE NIETS MEE TE MAKEN HUN HADDEN NIETS ONVANGEN DUS IK MOEST MAAR NAAR MIJN REISVERZEKERING EN DAAR CLAIMEN EINDE VERHAAL GEEN SERVICE EN GEEN HULP NERGENS MEE .DUS IK NOOIT MEER BOEKEN BIJ 333TRAVEL
dus uiteindelijk mijn reisverzekering alles uitgelegt(FBTO)en alles geregeld nettjes mijn geld terug binnen 8 dagen dat noem ik nu nog eens. sevice ze waren absoluut niet te spreken over 333 travel wand een bewijs van een verstuurde email moest eigelijk voldoende zijn voor anulering
maar ja shit happens morgen vlieg ik om 1720 naar bangkok en met een beetje geluk ben ik om 12 uur in pattaya
groetjes prikkers tot op de markt, eens moet de eerste keer zijn