Prikkers en Café Verschoor

• TonPattaya

Ja en daar zijn we heel blij mee 555 Japiejoooooooo weg met die nep Rotterdammer Huip hij woont toch in die polder van jou iets van Blaaksedijk ?

Blaak heeft tie toch nog een beetje iets Rotterdams

Ton

• pisauw

Ik dacht Mijnsherenland Ton. Dat weet Willem vast en zeker wel.

Leuk he Ton en Willem dat stukje van Jielus over ons Rotterdam.

We krijgen wel een marokaanse burgemeester (vind ik niks) maar oke ik heb niks te vertellen.

Groetjes Riet

• Willem

Hallo Riet je schrijft we krijgen een Marokkaanse burgemeester maar jij woont toch in Spijkenisse, trouwens Aboutaleb is top als je weet wat hij al voor mekaar heeft gekregen en hij kan zijn “slechte” landgenoten overal gemakkelijker op aanspreken dan wij en hij spreekt beter Nederlands dan Leers van Maastricht. Ja het is een feit dat veel bekende geboren “Rotterdammers” zoals o.a. Paul de Leeuw, Gerard Cox, Andre van Duin en Koos Postema buiten Rotterdam wonen maar so what, Pim Fortuyn was een import Rotterdammer die kwam geloof ik uit Groningen, zelfs Erasmus heeft maar even in Rotterdam gewoond moet je eens kijken hoeveel dingen naar hem genoemd zijn. Om even op Thailand terug te komen ik ben benieuwd hoeveel van de prikkers volgende week op 1 van de 3 dagen naar het Thailand festival komen in Ahoy.

*D*D*D

• huibthai

inderdaad Blaaksendijk , maar dat is gem. Mijnsheerenland , dar wonen er meer engerds. Cox schrijft wel geinige stukjes in de Oud Rotterdammer , maar voor de rest is hij een ,,patjepeejer,, Heeft volgens mij nog nooit een borrel zelf betaald, Ik was eens bi een CD presentatie van een vriend Harry jan Bus , daar zu G.C de presentatie doen. daar hij vroeger wel eens langkwam bij een stamkroeg van me in de HW , vroeg ik of hij nog steeds een streekgenoot was, zijn antwoord was als je tegen me praat, kun je teminste mij een borrel geven !!!!!! mijn lievelings nummer van hem is dan ook ,,de Laaienlichter,,

• huibthai

Ton ik denk dat Willem zijn relatie tegenwordig in 020 werkt, misschien wel in de wasserij en Willem hangt nu de ,,vuile was,, buiten

• Soldier

Zou toch blijk geven van totale `vaderschap` als burgermeester Aboutaleb zijn Marokkaanse paspoort zou inleveren.Aan de andere kant krijgen wij straks ook een koningin met twee paspoorten dus wat zeur ik weer.Niet Pattaya gerelateerd

maar reactie op willem.

• TonPattaya

Ook al zou een Marrokkaan zijn Marrokkaan zijn op willen geven , de Marrokkaanse wet verbied het hem en het is dus niet mogelijk een maal Marrokkaan altijd Marrokkaan . Waar je wel over kunt praten , is moeten mensen uit een land waar ze hun nationaliteit NIET op kunnen geven wel Nederlander kunnen worden? ikzelf heb er niet zo'n moeite mee waar ze ook vandaan komen , als ik er maar geen last van heb.

Ton

• pisauw

Ja Willem je hebt gelijk ik woon in Spijkenisse maar ik blijf toch een Rotterdamse in mijn hart en ik vind de nieuwe burgemeester

dan toch wel wennen. Ja misschien is hij wel strenger maar toch!!! Ik vond Opstelten wel een fijne man.

Ik ga naar Ahoy toe naar het festival.

Gr. Riet

• TonPattaya

wanneer Riet? wij zijn er op Zaterdag

Ton

ps Willem ben jij er ook ????????????????????????????

• Willem

Ik weet alleen nog niet wanneer.

*D*D*D