Wat is er Ger v/d Berg? Voel jij je jou ook al aangesproken? Ik reageerde ook niet op jou, maar op Ger
Piet schenk er maar geen aandacht aan , zo'n opmerking …………………… dan moet er wel drank in het spel zijn , en je merkt het al , daar kan hij niet meer tegen en doet dingen waar hij misschien later spijt van heeft.
IK heb het ( en jijzelf , trouwens ook ) vorig jaar van heel nabij al kunnen meemaken met deze verschrikkelijke man , na een eiland bezoekje
Beste mensen.
Hou toch op met dat doemdenken.Neem aan dat u allen niet piepjong meer zijn.
Dan weten jullie ook dat de lucht wel weer op zal klaren.Straks een massale run op de goedkope aandelen en de euro gaat omhoog en we krijgen weer meer bahtjes.Ga zelf over 4 weken ook even ondervinden dat de knip niet zo ruim gevuld is met die mooie briefjes van 1000.
Gr jan
Ik geloof je niet, hansthailand
uit de Bangkok Post van vandsaag:
The cabinet yesterday approved the extension of the 100% state guarantee on bank deposits until Aug 10, 2011. The Deposit Insurance Act passed in August guaranteed bank deposits for one year, with progressive reductions over the next three years.
Coverage would have fallen to 100 million baht per customer per bank from August 2009 and to 50 million from August 2010. By 2012, deposit coverage would be limited to one million baht per client per institution.
Finance Minister Suchart Thada-Thamrongvech said the extension of the full guarantee by two years would strengthen public confidence in the financial system and help prevent depositors withdrawing money and depositing it with banks in the United States, Europe and Asian countries such as Singapore, Malaysia and Hong Kong which offer full guarantees to depositors.
garantie dus 100% 10 augustua 2011. Een pak van mijn hart
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?