een prikker erbij

• pietpattaya

Wanneer hoop je te komen? zet ik fff bier koud

• Khunjan

Welkom Piet, vanmiddag weer markt met Huib er bij dus gaan we weer wat horen over Nederland :D

Jammer dat ik alweer weg ben als je komt in 2009 want je feest was buitengewoon gezellig in je nieuwe huisje.

• Ger v/d Berg

Ik heb net begrepen dat het 22-11 bij de rechtbank {saan} het huwelijk ontbonden word ik heb het tel nr van de advocaat dus ga ik ff bellen en mailen of het dan allemaal zeker is tegen die tijd :? waneer ik een ticket heb hoor je het !

Gr , Ger

• piet friemel

leuk om al die reacties op mijn eerste bericht te lezen, ze zijn me dus nog niet vergeten,voor piet zal ik de volgende keer als ik kom wat extra salajak drop inslaan zodat hij niet te kort zal komen, vandaag is het dan weer zo ver voor de echte marktgangers op naar de smoothcafe en weer lekker ouwehoeren over de koers van de bath en de late openingen van de beerbars, voor mij onbegrijpelijk dat ze deze maatregel hebben genomen in een tijd dat het toch al zo slecht gaat met het tourisme in pattaya dus dan maar wat langer op de markt blijven hangen en daarna maar koffieboontjes gaan kijken,in elk geval veel plezier gewenst en voorzichtig met rijden.

• pattaya.startpagina.nl

Piet

Als ik het goed gelezen heb , zijn de nieuwe latere openingstijden alweer verleden tijd :

http://www.pattayaghost.com/2008/10/15/soi-6-gets-ok-to-again-open-at-1-pm-but-more-sedately/

Rene

• benthai

dit zal tijd worden pietje dat je ookk wat gaat schrijven nu krig je nog meer heimwee haha tot de volgende keer

• piet friemel

Mehkon Rene schreef:

>

> Hee Piet hoe gaat het met jou en Toi , ik ben zelf ook alweer

> aan het aftellen hoor….nog ongeveer 7 weken en 5 dagen

> …………………………………………

hallo rene ik hoorde van ben dat je binnenkorte weer naar pattaya gaat om te trouwen van harte gefeliciteerd, ik wist niet dat je weer verliefd bent geworden maar dat kan soms heel snel gaan in pattaya. doe je wel voorzichtig en koop nog niet te snel armbandjes en ringen want het kan soms toch anders uitpakken dan je denkt. in ieder geval veel plezier en ik zal de groeten overbrengen aan toy

• holiday

Hey Ger, wat lees ik??? scheiding??? Euh jij???

Je bent toch net getrouwd?

Of ben ik helemaal in de warre?

• Ger v/d Berg

Nog niet van mij Hollie 5 5 5 5 Piak is voor de wet getrouwd in Thailand en dat moet door het gerecht ontbonden worden , haar ex man zit in de gevangenis wegens misbruik van d'r dochter .

40 jaar hij hoeft nog maar 32 5 5 5 5 5 5

Gr , Ger

• holiday

pfffffffffffffff, ik dacht al.

Nou maar goed dat jullie nog helemaal “ in love” zijn.

40 jaar in de bak? Wauw, dat zijn nog eens straffen, moesten ze hier in NL ook invoeren.

Gegroet !