Thaidijvie (out of sight NOT out of mind)

  • harry

    this old soldiers body only fades away, his spirit continues because of the true friendship of his ‘'brothers in arms’'

  • sjakiewattenon

    OK> Rene. Dan is er wat aan de hand met mijn laptop. Ik klikte op .. en het verdween. ;-)

  • pattaya.startpagina.nl

    Waarom probeer/plaats je het dan niet nogmaals ?

    Rene

  • Arie 2

    En wie van hier leven er nog. Van sommige nooit meer iets vernomen…:(

  • Arie 2

    Haha inloggen lukte me nog. Weer een tijdje geleden. Prikbord leeft nog steeds. Zet hem weer in mijn favorieten. Tijd dat deze toko weer open gaat.

  • Anna2

    Arie 2

    Haha inloggen lukte me nog. Weer een tijdje geleden. Prikbord leeft nog steeds. Zet hem weer in mijn favorieten. Tijd dat deze toko weer open gaat.

    ja zo af en toe komt er iets nieuws op

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Anna2

    ReneThai

    Bedankt voor de aandacht Arie2 en Anna2 . Helaas zijn de social media tegenwoordig meer in trek dan een ouderwets forum.  Dit forum blijft wel open, en vooral vanwege de ZOEKFUNCTIE. Je kan oude berichten makkelijk terugvinden en dat vind ik zelf wel leuk.

    indeed,de mooiste verhalen staan er tussen.(nostalgie)

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • ReneThai

    Anna2
    ReneThai

    Bedankt voor de aandacht Arie2 en Anna2 . Helaas zijn de social media tegenwoordig meer in trek dan een ouderwets forum.  Dit forum blijft wel open, en vooral vanwege de ZOEKFUNCTIE. Je kan oude berichten makkelijk terugvinden en dat vind ik zelf wel leuk.

    indeed,de mooiste verhalen staan er tussen.(nostalgie)

    Met de zoek functie in dit forum kom je weer leuke momenten tegen, dat is ook de reden dat het forum open is