5 Okt. ben ik weer hopelijk voor maar 2 weken in Nederland . Rotterdam is mijn verblijfplaats daar het centraal ligt en natuurlijk dicht bij mijn stamcafe Verschoor, bij Theo en Joke , zelf verwoede Thailand gangers met div. aanhang . Ik kom op zondag aan , dus ook een uitstekende dag voor mijn moeder op te zoeken {94} en wat vrienden met Thailand gevoelens, die ook weer met de hele ,,mikmak,, in Jan. a.s een vakantie hier hopen te vieren. later op die avond, zal ik nog best een afzakker halen bij Verschoor. Misschien is het leuk om vrijdag de 10e met andere Thailandgangers uit 010 en omgeving v.a 17 uur en later een biertje te drinken , roddelen, ouwehoeren , plannen maken over het a.s hoogseizoen hier. Ik weet zeker dat Joke wel voor een hartigheid ,die avond zal zorgen. Ik denk aan vrienden uit mijn oude omgeving, misschien zijn Rene en Ton P vrij , Willem , Ben , evenals Willem met Pui , Bob en Kwan , Joop , Marcel , Ton Mekong , De andere Ben met Rene uit Schiedam, Rinus en Sjaan uit Den Briel , niet te vergeten onze Riet Huub als hij geen Kamasutra -beurs heeft, kleine Dick uit de Vijgenboom , Rob en Martha en ik zal er nog wel een paar vergeten!!! lijkt me gezellig en een biertje daar is teminste betaalbaar euro 1,30 , degene die dit lezen ,laat wat horen, van div. heb ik het telf. nr op mijn GSM opgeslagen , die bel ik zo wie zo Huib