wie kent die Martin Jochems?

  • han

    Na het artikel te hebben gelezen waarin zijn paspoort werd getoond was het mij onduidelijk wie Martin was.

    Met de foto die vandaag in de krant staat meen ik hem te kennen.

    Vroeger was hij volgens mij regelmatig klant van Belgische Robert van soi White House en bezocht hij gaarne de nederlandse (talige) barren.

    Kan er ook naast zitten.

    Nu ik het over Belgische Robert heb ben ik benieuwd of hij zich nog in Pattaya/Jomtien ophoud.

    Robert had een grote liefdesverhouding met de Thai in het algemeen en vooral van zijn personeel was hij erg gecharmeerd…(niet dus,wat kon die man op die meiden kankeren!)

    Hij betaalde zijn personeel zo slecht dat hij zelfs geen oud lijk in dienst kon krijgen,als er een redelijk meisje werkte dan was het zijn vriendin en die kreeg geen privileges maar was beschikbaar voor take out.

    De laatste keer was hij nog leger dan hij ooit geweest was en wou hij nog een hoofdprijsje voor zijn afgelopen zaak scoren en dan waarschijnlijk weer richting Belgie vertrekken,ik denk dat hij ook nog diverse mensen wat geld schuldig is.

    Ik ben benieuwd of hij nog een slachtoffer gevonden heeft ofdat hij nog steeds de boel met kunst,geldproblemen en kunstwerk bij rommelt.

    Wat me wel verbaasde is dat ik altijd het idee had hem niet meer terug te zien als ik Jomtien voor Nederland veruilde,elke keer als ik terug kwam zat hij echter weer voor zijn zaak,personeel of niet ..altijd bereid een biertje van je te drinken :D

    Prima goser,hij liet zich zeer moeilijk klein krijgen en waar velen Thailand als legenist verlieten hield hij het wel mooi vol.

  • han

    vliegwerk,ook de, link vergeten

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/1483057/__Nederlander_gedood_in_Thailand__.html?p=32,1

  • Peter Bol

    Ik neem aan dat je de Robert bedoeld die al jaren de bar runt in Soi White House

    in Jomtien genaamd Porky.

    Hij zit daar dus nog steeds en vraag mij niet hoe hij het doet maar hij doet het dus nog steeds. Als ik wel eens door die Soi loop ( en dat gebeurd nogal eens als ik dorst heb) zit er zelden iemand maar hij houd het nog steeds vol. Trouwens die Martin heeft inderdaad een bekent gezicht maar de link met Porky kan ik niet maken .

  • sokkepok

    een aantal jaren geleden was ik er toen robert ruzie kreeg met de deen aan de overkant. dat liep zo hoog op dat er midden in het straatje een vechtpartij ontstond waarbij robert zijn kaak gebroken werd. uit meelij gaan we er wel eens een biertje drinken. in het kader van help robert de winter door.

  • han

    Klopt ,die Robert,dat verhaal van die Deen had ik gehoord en met die poen was robert hééééél blij :D

    Ik begrijp ook niet hoe hij het volhoud want jaar na jaar ben ik er zeker van dat hij nu wel zakelijk het loodje heeft gelegd,amper in de soi aangekomen is dat het eerste wat ik check.

    Een wonderbaarlijke volhouder,zo zat ik een keer met de kerst bij hem.

    Normaal een drukke periode maar R. zat weer eens zonder personeel en barmeiden dus moest hij stiekem bedienen.

    Afrekenen doet hij altijd zelf,zo kan hij de tip in zijn zak steken en weet hij zeker dat er niet gejat word :D

    Een ander prachtig verhaal,Robert zit een keer te drinken met wat man waaronder een Engelsman die steeds dronkener word.

    Uiteindelijk kon of wilde die goser niet betalen maar met wat dwang heeft R. toch zijn geld gekregen.

    Die Engelsman was zo opgefucked dat hij de politie erbij heeft gehaald en toen hij begeleid door 2 man politie weer bij R. aankwam voelde hij zich helemaal het mannetje,zijn enige tekortkoming was zijn onbesef van de functie van die politiemannen.

    Binnen stormde hij meteen op Robert af en gaf hem een allejezus harde klap op zijn oog en R. ging volledig out,binnen 2 seconden lag hij zelf ook plat op de grond met een gun in zijn nek.

    Een paar dagen bak voor de Engelsman en wederom was R. goed voor een schadevergoeding ,ik heb nog nooit zo,n blauw oog gezien,wat heet de helft van zijn gezicht was blauw en hij heeft lange tijd last van duizelingen gehad.

    Ik heb hier verder ooit eens een prachtig verhaal verteld over 2 wilde meiden die een goser zijn brug uit zijn mond kopte terwijl ze opsprong om hem te kussen en hij bukte er net voor,ook bij Robert gebeurd.

    Toen vond ik Jomtien nog prachtig,….de laatste maal ,2 jaar geleden inmiddels leek het net de Oeral en ik ben inmiddels gepast.

  • isan boer

    Oké ben wel eens in de Oeral geweest bij de arme vissers,kweet niet wat jij in de Jomtien scene hept gezien :?,maar ja de Sovjet is(was) ook zó groot.

    Deze mannen in de Oeral zetten na het werk gewoon “the bottle”aan de mond,en zakken dan langzaam achterover in slaap.Ook kunnen Finnen en Noren dit goed.

    Hollanders niet,die moeten zo nodig proeven,en vooral nippen,rare mensen die Hollanders als het om sterke drank gaat :D:D:D.

    Martin Jochems ken ik niet,,, maar allemaal jammer .

  • teenslipper

    Hallo,

    Wij kennen Robbert omdat het een kennis van mijn broer was, die in Thailand woonachtig is.

    Robbert (De Belg) heeft in december een heel ernstig scooter ongeluk gehad en is op 1 januari 2009 overleden aan zijn verwondingen.

    Wij kenden hem ook als een zeer markant type en wisten niet altijd wat we van hem denken moesten. Hij dronk zeker graag een biertje met hem mee.

    Groetjes,

    Teenslipperhan schreef:

    >

    > Na het artikel te hebben gelezen waarin zijn paspoort werd

    > getoond was het mij onduidelijk wie Martin was.

    > Met de foto die vandaag in de krant staat meen ik hem te

    > kennen.

    > Vroeger was hij volgens mij regelmatig klant van Belgische

    > Robert van soi White House en bezocht hij gaarne de

    > nederlandse (talige) barren.

    > Kan er ook naast zitten.

    > Nu ik het over Belgische Robert heb ben ik benieuwd of hij

    > zich nog in Pattaya/Jomtien ophoud.

    > Robert had een grote liefdesverhouding met de Thai in het

    > algemeen en vooral van zijn personeel was hij erg

    > gecharmeerd…(niet dus,wat kon die man op die meiden

    > kankeren!)

    > Hij betaalde zijn personeel zo slecht dat hij zelfs geen oud

    > lijk in dienst kon krijgen,als er een redelijk meisje werkte

    > dan was het zijn vriendin en die kreeg geen privileges maar

    > was beschikbaar voor take out.

    > De laatste keer was hij nog leger dan hij ooit geweest was en

    > wou hij nog een hoofdprijsje voor zijn afgelopen zaak scoren

    > en dan waarschijnlijk weer richting Belgie vertrekken,ik denk

    > dat hij ook nog diverse mensen wat geld schuldig is.

    > Ik ben benieuwd of hij nog een slachtoffer gevonden heeft

    > ofdat hij nog steeds de boel met kunst,geldproblemen en

    > kunstwerk bij rommelt.

    > Wat me wel verbaasde is dat ik altijd het idee had hem niet

    > meer terug te zien als ik Jomtien voor Nederland

    > veruilde,elke keer als ik terug kwam zat hij echter weer voor

    > zijn zaak,personeel of niet ..altijd bereid een biertje van

    > je te drinken :D

    > Prima goser,hij liet zich zeer moeilijk klein krijgen en waar

    > velen Thailand als legenist verlieten hield hij het wel mooi

    > vol.