Na het artikel te hebben gelezen waarin zijn paspoort werd getoond was het mij onduidelijk wie Martin was.
Met de foto die vandaag in de krant staat meen ik hem te kennen.
Vroeger was hij volgens mij regelmatig klant van Belgische Robert van soi White House en bezocht hij gaarne de nederlandse (talige) barren.
Kan er ook naast zitten.
Nu ik het over Belgische Robert heb ben ik benieuwd of hij zich nog in Pattaya/Jomtien ophoud.
Robert had een grote liefdesverhouding met de Thai in het algemeen en vooral van zijn personeel was hij erg gecharmeerd…(niet dus,wat kon die man op die meiden kankeren!)
Hij betaalde zijn personeel zo slecht dat hij zelfs geen oud lijk in dienst kon krijgen,als er een redelijk meisje werkte dan was het zijn vriendin en die kreeg geen privileges maar was beschikbaar voor take out.
De laatste keer was hij nog leger dan hij ooit geweest was en wou hij nog een hoofdprijsje voor zijn afgelopen zaak scoren en dan waarschijnlijk weer richting Belgie vertrekken,ik denk dat hij ook nog diverse mensen wat geld schuldig is.
Ik ben benieuwd of hij nog een slachtoffer gevonden heeft ofdat hij nog steeds de boel met kunst,geldproblemen en kunstwerk bij rommelt.
Wat me wel verbaasde is dat ik altijd het idee had hem niet meer terug te zien als ik Jomtien voor Nederland veruilde,elke keer als ik terug kwam zat hij echter weer voor zijn zaak,personeel of niet ..altijd bereid een biertje van je te drinken
Prima goser,hij liet zich zeer moeilijk klein krijgen en waar velen Thailand als legenist verlieten hield hij het wel mooi vol.