Goed hij prefereert ze iets ouder maar heeft zelf gezegd dat hij er niet vies van is to be honest.
Misschien doet het je een plezier om te weten dat ik het waarschijnlijk hou bij mijn 31 jarige vriendin,een klein uitstapje is mogelijk,een vos zonder haren…je kent het moraal wel.
Juist dit is wat ik bedoel met je ongein,je mensenkennis is gebaseerd op mensen observeren en een voor jou duidelijke conclusie te stellen.
Zo krijgt iedere Pattaya ganger buiten jezelf een singhahempie,heeft een vette pens,zuipt,rookt en kan amper 3 stappen lopen.
In Filipijnen schijnt men het te doen met amper meerderjarigen terwijl je niet eens de grens hebt gepasseerd.
Mietjesverstand Charlie,een oude dansnicht die probeert mannelijk te denken.
je bent je smilie vergeten,
Misschien doet het je een plezier om te weten dat ik het waarschijnlijk hou bij mijn 31 jarige vriendin,een klein uitstapje is mogelijk,een vos zonder haren…je kent het moraal wel.
Juist dit is wat ik bedoel met je ongein,je mensenkennis is gebaseerd op mensen observeren en een voor jou duidelijke conclusie te stellen.
Zo krijgt iedere Pattaya ganger buiten jezelf een singhahempie,heeft een vette pens,zuipt,rookt en kan amper 3 stappen lopen.
In Filipijnen schijnt men het te doen met amper meerderjarigen terwijl je niet eens de grens hebt gepasseerd.
Mietjesverstand Charlie,een oude dansnicht die probeert mannelijk te denken.
Je zou ook eens een keer uit de zg kast kunnen komen wat nog minder beledigend voor amdere prikkers zou wezen.
Nogmaals hetero's en homo's zijn hier welkom met hun gezonde commentaar!
Maar hoe zou het toch komen dat ze altijd weer specifiek Charlie moeten hebben?
Ligt dit aan ons prikkers of lok je het zelf regelmatig uit?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?