Twee vliegen in een klap Frans, dat spul werkt ook nog tegen m'n migraine.
Charlie butterfly.
Heren??????? ik ben, deze avond naar de tempel geweest ,heb geknield voor de god van de ouderdom en wat wierrook stokjes voor jullie aangestoken. ook heb ik gevraagd dat jullie nooit iets mag overkomen, qua ziekte e.d Daarna na de markt geweest, de groep wordt steeds groter , deze dag 13 ,,oude van dagen ,, die de garaniums in dat koude natte land met ,,zijn vele dorps-gekken,, ontvlucht zijn.
Charlie, kind van de dessa, ga a.u b. eens wat andere woorden gebruiken dan ,,,Singhahempje en mopperen,, heb je de dikke van Dale al geraadpleegd wat ze betekenen!! Ik klaag zo wie zo niet over Thailand , ga maar naar de zoekfunctie!! Wat ik over Nederland zegd , vooral over ambtenaren en uniform gekken heb ik uit de krant ,BVN, en mijn postbus adres en niet te vergeten de markt, Dus volkomen waarheden!!!!!!! Je hebt hier en ook Frans, gelukkig een goede medestander , die jullie eerst ,,verdoemde,, en nu getrakteeerd wordt op rookworst , weken is zijn naam niet genoemd en jij opent er weer een prik mee,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?