Pinocchio Guest House and Bar gaat over in Italiaanse handen

  • pv

    Kwamen niet van mij haha

  • Arie 2

    Ja maar het blijft armoe zonder fatsoenlijk oudedagvoorziening en verzekeringen. En als ze dan terug naar nederland willen kan dat weer niet, omdat ze nooit een visum voor hun vrouwtje krijgen, omdat ze geen vast werk en voldoende inkomen hebben. Dat soort dingen en dan blijven ze maar thailand hangen. Vaak vertrekken ze naar isaan omdat het daar nog enigszins betaalbaar voor ze is.

    Mensen weet waar je aan begint voor je naar thailand vertrekt.

  • Thailandblog.nl

    Frans-S Schreef:

    ——————————————————-

    > Tja hier in Pattaya bouwen zij stug door met

    > hotels en niet van die kleintjes hoor binnenkort

    > opening van Hilton Pattaya,en niet vergeten wat er

    > in Pattaya noord is verrezen,dus kamers in

    > overvloed,maar toeristen??

    >

    Ja, maar de grote Internationale hotelketens houden het nog wel even vol. Voor de kleinere hotels zal dit moeilijker zijn, of je moet flink wat geld achter de hand hebben. Die reserves moeten worden opgebouwd in de goede tijd, maar dat lijkt al weer lang geleden. Meer aanbod van hotelkamers en minder vraag. Vul maar in.

    Ik was begin februari in Pattaya, nog voor de onlusten in Bangkok, het viel me toen al op hoe stil het was. Overdag nauwelijks iemand op het strand. Walking Street was 's avonds niet eens druk. Jomtien idem dito. Dat was een aantal jaren daarvoor wel anders.

    Het herstel van het toerisme wordt nu in de tweede helft van 2011 verwacht, maar dan mag er vanaf nu niets meer misgaan. Dat kan je dus vergeten. Er zullen nog meer bomaanslagen en onrust komen. En zoals Riny als schreef wanneer ZKH komt te overlijden, dan volgt er een periode van rouw. Dan gaat alles voor weken dicht.

    De periode daarna wordt nog spannender want dan zullen er veel partijen zijn die naar de macht willen grijpen. Kortom heel veel uitdagingen voor Thailand.

    Groet,

    Peter

  • pv

    Arie 2 ,stuur euro's ik wil zo graag terug naar kikkerland 8-) mn a.o.w. begint ook pas bij mn 67e :(

  • Arie 2

    Ben gek. Jij bent met een rijke vrouw getrouwd. :D

  • anna

    die verhalen, af en toe van iedereen hier geweldig:)

    gekke vraag hoe oud is iedereen hier?

    of ben ik de jongste:)?

    ann

  • Arie 2

    Nee ik 40. pv net 50 en de rest tussen de 60 en de 95. :D

    En dan heb je nog veel jonge lezers die hier niks mee te maken willen hebben. Voor je het weet sta je met je kop op de prik. :D

  • bennit

    Arie jij weet precies zo als het is daarom wonen er ook zo veel in de isaan ,daar komen de meest vrouwen ook vandaan die in pattaya werken.

  • Ger 070

    Arie baba BO 2 jij houd niet op pappier, het is maar goed dat lelijk geen zeer doet !!

    Het is niet onaardig bedoeld hoor Arie, maar je loopt altijd te zijken met je oneliner's het wordt irritant

    ik kom met me bolus op de foto en organiseer nog eens wat maar jij bent alleen maar aan het zijken ! BHA (td)

  • Arie 2

    Weer goeie info gertje. (tu) Alleen maar dom geleuter meer heb ik niet van je gezien. Heb ik nooit iets van gezegt.

    Stelt er een onbekende prikker een vraag dan geef jij nooit antwoord, want zo ben je ook wel weer. Alleen dom ouwehoeren onderling.