Een gevaarlijke electriciteits paal in Pattaya.....

  • ronsurin

    In soi buakhao staat ook zo'n paal op omvallen.

    ik zweer je dat ik hem elk half jaar een centimeter of 10 verder scheef zie staan.

    het is dus niet de vraag of hij gaat, maar wanneer….

    en gegarandeerd dat er dan mensen gewond (of erger) raken.

    en de hele soi en omgeving zonder stroom, langere tijd, want er hangt nogal wat aan !

    ik zal morgen ochtend even een foto maken & mailen.

  • pudpong3

    Grappig die blanke op 1:56 die a la de beste Thai naar een paal wijst die al bijna 2 minuten in beeld is.

  • ReneThai

    ronsurin

    In soi buakhao staat ook zo'n paal op omvallen.

    ik zweer je dat ik hem elk half jaar een centimeter of 10 verder scheef zie staan.

    het is dus niet de vraag of hij gaat, maar wanneer….

    en gegarandeerd dat er dan mensen gewond (of erger) raken.

    en de hele soi en omgeving zonder stroom, langere tijd, want er hangt nogal wat aan !

    ik zal morgen ochtend even een foto maken & mailen.

    De bewuste paal staat in Soi Buakhaow, misschien de paal die jij bedoelt ? Neee niet die paal van een gogo danseres :D:D

    A closer inspection of the post outside the Mercure Pattaya Hotel on Soi 15, Soi Buakhao, reveal it to be completely severed at the bottom and only held in place by a tangle of electric wiring at the top.

  • Arie 2

    Hangt tegen die lantaarnpaal aan. Zie je veel. Vandaag hier in phuket ook nog. Het is wachten tot de ommanteling van zo'n draad is door gesleten en er een hondje tegen de paal aan pist of een dronken farang tegenaan gaat hangen.  :'D 

     

  • ronsurin

    Nee.

    Niet deze, dit is tussen soi buakhao & 2th road in (achter “avenue” ) die soi.

  • pudpong3

    Waarom zou je gaan werken als je geld in je portemonnee hebt?

    Een beetje deze gedachte Ad is heel normaal in ZO-Azië. Dus waarom een paal verankeren als er nog niets gebeurd is?

  • ronsurin

    ReneThai

    ronsurinbedankt voor de foto's :

     

    ZE ZIJN ER AAN BEZIG !!!

    ik rijd er net langs, en ze zijn een kuil aan het graven direct ernaast.

    De gemeente pattaya leest deze prikpagina !!! KAN NIET ANDERS !