Verblijf in Jomtien

  • ReneThai

    De afgelopen twee weken verbleef ik in Jomtien in de buurt van het Jomtien Complex.

    Dat is prima bevallen, om eerlijk te zijn zelfs beter dan alle voorgaande jaren in Zuid Pattaya.

    Dus ben ik van plan om de volgende keren bij kort of lang verblijf weer in Jomtien te verblijven.

    Dus tips over hotels, liefst met zwembad en restaurant, of service appartementen zijn welkom.

    Hotel tot ongeveer 1000 baht per nacht of service appartement tot ongeveer 20000 per maand.

  • Anna2

    ReneThai

    De afgelopen twee weken verbleef ik in Jomtien in de buurt van het Jomtien Complex.

    Dat is prima bevallen, om eerlijk te zijn zelfs beter dan alle voorgaande jaren in Zuid Pattaya.

    Dus ben ik van plan om de volgende keren bij kort of lang verblijf weer in Jomtien te verblijven.

    Dus tips over hotels, liefst met zwembad en restaurant, of service appartementen zijn welkom.

    Hotel tot ongeveer 1000 baht per nacht of service appartement tot ongeveer 20000 per maand.

    Ik moet bekennen,het was voor mij  de 1e keer(op een enkel strandbezoek voorheen na) maar het was gewoon leuk,

    door de jaren heen is er zoveel bijgekomen,er is van alles te zien/doen.

    De prijzen liggen er soms ook wat lager dan in de stad.

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Joepattaya

    East Suites, de locatie waar vroeger een tapas-restaurant was, heeft de boel ge-upgrade en uit 2e hand weet ik dat het er perfect uit ziet met heel redelijke tarieven. 

     

    Never a dull moment