Grieks eten in Pattaya

  • ronsurin

    ReneThai

    Misschien komen Anna en Ron elkaar nog eens tegen bij “Im Aroy”.  :D:D

    Hebben ze daar ook Grieks eten ?

    Alleen thaise TOP kwaliteit !

  • Anna2

    ronsurin
    ronsurin
    Anna2
    [...]

    ons restaurant staat nog niet op tripadvisor :)

    Ja !

    Die moet erop !

    Ik loop nu op schiphol ; )

    En ga zo snel mogelijk (na aankomst)een tom kha gaitje scoren bij haar anna !

    Top restaurantje!

    “Im aroy” , 40m van soi 8 thepprasit road,

    T/O ingang van “pattaya kart”

     

    ik ben er ook even geweest vorige week :)

     

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Anna2

    ReneThai

    Misschien komen Anna en Ron elkaar nog eens tegen bij “Im Aroy”.  :D:D

    Hebben ze daar ook Grieks eten ?

    het was wel een korte ontmoeting :) ben regelmatig met de fiets rondgeweest,maar geen Rene te zien :)

     

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • pattayaman

    Kook zelf eigelijk altijd thuis, en ook wel eens Grieks  of dat nou echt speciaal is? de kruiden en salade maakt het grootste verschil, en gegrild vlees altijd lekker te maken .

  • Kees

    Voor de liefhebber van Grieks eten kwam ik deze tegen op de Pattaya Newsflash. Ik zal er zelf niet heengaan , want ik hou absoluut niet van Grieks eten.

    On December 22nd a Greek Grill House opened on Soi Buakhaow It is located near the Soi's Night Market and just opposite of Kasikorn Bank.

    Er staat ook een foto bij , maar ik zou niet weten hoe ik dit moet plaatsen hier.

  • ronsurin

    Kees

    Voor de liefhebber van Grieks eten kwam ik deze tegen op de Pattaya Newsflash. Ik zal er zelf niet heengaan , want ik hou absoluut niet van Grieks eten.

    On December 22nd a Greek Grill House opened on Soi Buakhaow It is located near the Soi's Night Market and just opposite of Kasikorn Bank.

    Er staat ook een foto bij , maar ik zou niet weten hoe ik dit moet plaatsen hier.

    Ga ik vanmiddag even checken kees, was me laatsts ook al opgevallen deze ja.