Grieks eten in Pattaya

  • ReneThai

    Een van de ( weinige ) voordelen van Pattaya is de Internationale keuken. Veel landen zijn met hun keuken in Pattaya vertegenwoordigd, zoals ook dit Griekse restaurant.

    Ik ben gek op de Griekse keuken en ga er binnenkort eten ( ik ga volgende week een paar weken naar Nederland dus zal het wel in Januari worden ).

    Wie kent dit restaurant ?

    http://pattayanis.com/index.html

  • Joepattaya

    Niks is zo ‘verneukeratief’ als het beoordelen van een restaurant.

    Ik waag me er ook niet aan. 

    Zelfs als een restaurant door gastronomen en brastronomen geweldig gevonden word, kan het bij de komst van een nieuwe kok ineens over zijn. 

    Never a dull moment

  • pudpong3

    Daar heb je helemaal gelijk in.

    Mooiste voorbeeld heb ik wellicht al eens geplaatst, maar oké komt die dan nog een keer.

    We waren in Rayong (Myanmar-Birma) en hadden zin in Thais eten na een paar dagen Birmaanse kost. Ik op internet zoeken naar het beste Thaise restaurant en via Tripadvisor komen we bij een Thais restaurant uit dat alles uitmuntend scoorde, inclusief de prijs. Wij taxi gepakt en dwars door Rayong en na 3 straten wisten wij in ieder geval niet meer waar wij waren. Taxi stopt bij een restaurant met eenzelfde uitstraling als de foto hierboven. We kijken mekaar aan en constateren dat het toch het restaurant is wat we bedoelen en gaan naar binnen. Binnen ligt, dat merkten we later, de kok/eigenaresse/serveerster op een matras, midden in het restaurant, tv te kijken en schrikt dat er klanten binnenkomen. We kijken mekaar weer vreemd aan, maar ach we zijn wel wat gewend en gaan zitten aan een tafeltje en krijgen de menukaart. Ik zeg tussen het lezen door, dat we via tripadvisor hier terechtgekomen zijn en ze kijkt me aan en zegt, dat leg ik zometeen uit. Helaas is het er niet van gekomen, omdat er nog een klant binnenkwam en ze het als kok/eigenaresse/serveerster ineens heel druk had. Ja het eten was te doen, sfeer een 0, prijs oké, maar dat was onze laatste keer dat wij een restaurant via tripadvisor hebben bezocht.

    Ik heb ook via tripadvisor een restaurant in Old Bagan (Treasure) op de site gezet, maar neem maar van mij aan dat dit restaurant, zowel de uitstraling, ligging, bediening, kwaliteit van eten, originaliteit van eten (gerechten uit de 19e eeuw), prijs en de gehele belevenis een ster waardig is. Ik heb zelfs 2 jaar lang een website voor dit restaurant laten ontwerpen en in de lucht gehouden. Helaas vond mij vrouw het 2x bezoeken van Old Bagan voldoende, maar alleen al voor het restaurant zou ik daar weer naartoe willen. Maar dit restaurant krijgt in Tripadvisor op de een of andere manier niet voldoende punten, die je volgens mij als eigenaar jezelf kan toebedelen, zodat het ergens bij de eerste 10 komt in Old Bagan.

    Tripadvisor werkt voor ons niet en we gaan af op onze eigen waarnemingen of tips van lieden die we vertrouwen.

    @Rene wanneer je echte kobe steak (wagyu) wilt eten, dan raad ik je deze aan.

    Kobe steakhouse: Thanon Phetchaburi, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

     

  • ronsurin

    Smaken verschillen….^_^ 

  • Anna2

    ronsurin

    Smaken verschillen….^_^ 

    ons restaurant staat nog niet op tripadvisor :)

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • ronsurin

    Anna2
    ronsurin

    Smaken verschillen….^_^ 

    ons restaurant staat nog niet op tripadvisor :)

    Ja !

    Die moet erop !

  • ronsurin

    ronsurin
    Anna2
    ronsurin

    Smaken verschillen….^_^ 

    ons restaurant staat nog niet op tripadvisor :)

    Ja !

    Die moet erop !

    Ik loop nu op schiphol ; )

    En ga zo snel mogelijk (na aankomst)een tom kha gaitje scoren bij haar anna !

    Top restaurantje!

    “Im aroy” , 40m van soi 8 thepprasit road,

    T/O ingang van “pattaya kart”

    Post is bewerkt op dec 8, 2016, 11:47 a.m. door ronsurin