Billabong 2 j.l. geopend

  • Kees

    Ik ben de afgelopen september vakantie vaak bij Billabong 1 geweest , en bij Climax. Beide in soi LK Metro. 2 Leo bier voor resp. 120 en 130 baht. In tegenstelling tot de andere gebieden was het hier altijd behoorlijk druk. Hopelijk wordt Billabong 2 ook een succes , en dit kan dan ook gunstig uitpakken voor de ernaast gelegen Atlantic bar. Walking street niet 1 keer ingeweest.

  • Pingleuf

    Voorheen waren die bars daar boven allemaal redelijk druk bezet en onder waren nog geen winkeltjes.

    De Atantic bar van die Belg was voorheen ook een van de drukste bars van het rijdje

    vanaf ongeveer 1999.

    Die hele omgeving was vroeger veel leuker.

    Het barste van de barretjes in de hele omgeving, gewoon ontelbaar, zelfs barretjes

    met rieten puntdaken gaven toen een gezellige tropische sfeer.

    Zo had elk barretje wel z'n tropisch sfeertje.

    Nu is dat allemaal te modern en te commecieel geworden.

    Wat wel een vooruitgang is, zijn de toiletten.

    Dat was vroeger echt vreselijk en werden niet onderhouden.

    Maarja koste toen ook niks want er zat niemand,

    alleen je moest niet telang staan zeiken anders word je leeg

    gezogen door de muggen, die houden ook wel van alcohol.

     

  • Kees

    Tja , jaren geleden stonden er in soi 2 nog barretjes , met achteraan een geweldige toiletgroep. Adem inhouden was aan te raden. Daarvoor in de plaats staan er nu barretjes halverwege soi 3 , maar als je dit niet weet ga je nooit heen. Wel wat hotels , maar in het A-one hotel zitten veel mensen uit India , en dat zijn nou niet bepaald kroegtijgers. Overigens worden die bij de Atlantic bar geweigerd , middels het bordje Members Only. Komt er zo`n groep met Indiers aangelopen , dan wordt duidelijk gemaakt dat ze niet welkom zijn.

  • jan

    ik sliep vanaf 2002 altijd in het Weekender Hotel als je dan na buiten kwam was het al gezellig met al die barretjes en de atlantic bar is de laatste tijd ook niet meer zo als het geweest is en die barretjes halverwege soi 3 is ook wel leuk om te gaan zitten.

  • Pingleuf

    jan2014

    ik sliep vanaf 2002 altijd in het Weekender Hotel als je dan na buiten kwam was het al gezellig met al die barretjes en de atlantic bar is de laatste tijd ook niet meer zo als het geweest is en die barretjes halverwege soi 3 is ook wel leuk om te gaan zitten.

    Klopt Jan, toen der tijd heette het Weekender met NLse manager en Frank met z'n sportschool zat daar toen.

    Ik zat achter in een van die villa's die zijn er niet meer en zitten nu nieuwe bungalows met zwembad.

    Als je buiten het weekender kwam liep je nog door het mulle zand :)

    Aan de overkant naast die barretjes zat nog een tankstation, was toen handig als je CD's nodig had.

    Die barretjes soi 3 is ook wel leuk voor een keertje.

    Als je vanaf Atlantic aan je linkerhand hebt en je loopt voorbij de grote massagesalon, daar zaten ook een

    rij barretjes waar je het trapje naar beneden moest, erg gezellig, laatste bar heette Cozybar kon ik me nog herinneren.