Ontbijtje in Pattaya

  • Joepattaya

    THB 199 ontbijt-buffet in het Centara Azure Hotel aan Soi Bhuakow 15

     

    Never a dull moment

  • ronsurin

    Ontbijtje in foodland is voor de “niet zeer hongerige” een uitstekend alternatief ! 

    ik kom hier regelmatig, en 62 bahtjes dus.

    maar als ik meer trek heb ga ik naar “deli diner” achter tuk com 99b en een vol bord.

    en als je dan echt uitgehongerd bent, is dus een buffet bij apex/lek villa 150b gewoon de beste optie.

    maar voor 50% eet ik s'morgens toch gewoon even in me appartement hoor, bak koffie erbij, jusje eitje, lekker.

    Bij apex en lek villa,  kun je overigens ook 10 ritten kaarten krijgen ! Je betaald dan thb 1,100-,

    en dan komt je ontbijtbuffet onbeperkt eten op 110 bahtjes per keer ! :P 

    2 vrienden van me checken daar v/d week in, en ik weet zeker dat die dat aanschaffen .

    dus als je van “smorgens bunkeren” houd, is dit nog het allerbeste !! :D 

    ik moet er persoonlijk niet aan denken, om elke morgen maar weer in een zaal vol met volk, aan een buffet aan te sluiten.

    een enkele keer is me meer dan zat.

    in sommige hotels is het nog van 7:30 tot 11:00 uur ook ! 

    krijg je nog een tijdslimiet ook. Ik pas…. 

  • Kees

    In het Flipper House , waar ik over 10 dagen weer zit , is het ontbijt ook in buffetvorm. Ook met een tijdslimiet , maar dan wel van 07:00 tot 13:00. Eigenlijk is het er nooit heel druk , maar ik ga dan ook pas rond 12:30. Ook versgebakken eitjes te verkrijgen. Voor mij meer dan voldoende keus. Ik dacht voor niet-hotel gasten iets van 179/189 baht.

  • Anna2

    Onderstaand heb ik ergens geleend,mooi overzicht van ontbijtplekken

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren