Thailand Forums ervaringen een pluim hier . Maar een dikke min voor Thailandblog

  • Kwai

    Goedenmorgen 

    Ik moet toch eerlijk bekennen dat er op dit forum veel meer en vrijer geschreven kan worden over Thailand dan op andere forums

    Het Thailandblog forum is het slechtste forum wat ikmheb meegemaakt ( daar worden veel posten weggehaald en nieuwe topics niet geplaatst ook als er een paar fouten inzitten wordt het niet geplaatst , ik spreek uit ervaring  )

    Het Thailand Forum van Chang is goed ( kun je veel info uithalen )

    Zou het wel jofel vinden als meer nieuwe mensen met info hier komen

    Een duimp :)  voor je Rene

  • Anna2

    Kwai

    Goedenmorgen 

    Ik moet toch eerlijk bekennen dat er op dit forum veel meer en vrijer geschreven kan worden over Thailand dan op andere forums

    Het Thailandblog forum is het slechtste forum wat ikmheb meegemaakt ( daar worden veel posten weggehaald en nieuwe topics niet geplaatst ook als er een paar fouten inzitten wordt het niet geplaatst , ik spreek uit ervaring  )

    Het Thailand Forum van Chang is goed ( kun je veel info uithalen )

    Zou het wel jofel vinden als meer nieuwe mensen met info hier komen

    Een duimp :)  voor je Rene

     

    Elders wordt alles eerst gemodereerd,dat is een beetje ouderwets.

    Als het hier uit de hand loopt grijpt chef Rene wel in :)

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Arie 2

    Gewoon een beetje meelullen en niet zeggen wat je denkt. Zo zit de wereld tegenwoordig in elkaar toch. Het vrije westen. hahaha

  • pudpong3

    Rene heeft “zijn” posters uitgekozen op intelligentie, normen en waarden, maar een schrijvvout wordt hier gelukkig niet afgestraft. Op die manier blijft het hier leuk, zou het anders zijn, was ik hier weg.

  • Kwai

    Klopt een schrijffout op Thailandblog en het wordt niet geplaatst

    erger nog een vraag aan Visum kenner Ronny wordt niet geplaatst ect ect 

    het is daar nog erger als een Junta aan de macht in ……..

    Hoeveel forums zijn er in Nederlands geschreven over Thailand eigenlijk ofwel welke weten we ?

     

  • Kwai

    Leuk dat je ook eens forums gaat lezen waar je anders niet achterkomt

    Een apart forum laat ik het zo zeggen als ik het lees

    ps maar je lees er wel regelmatig op dus ( wil die misschien ook wel )

  • Kwai

    Geen hond die Haring koopt :P

    Ik denk dat ze voor goeie haring in de rij staan de expats